Man bekt en schreeuwt tegen meisje..

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Dit topic wordt toch geopend op basis van een verhaal van TS. Als je die al niet geloofd, waarom ga je er überhaupt op in?

Het is eerder een kwaal dat sommige mensen altijd zo nodig een eigen versie moeten bedenken.

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    tja.... dat geldt volgens mij voor alle berichten hier op zp dat je niet weet of ze waar zijn, dus heeft het geen zin om er een heel verhaal omheen te breien....

Meneer reageert ook asociaal in mijn ogen.... ook al erger je je nog zo erg....je kunt in iedergeval netjes blijven ....

en ik lees echt goed hoor, maar vind jou opmerkingen kant nog wal raken...en als je niet gelijk krijgt ga je lekker om je heen meppen, lekker veralgemeniseren over een zp kwaal en zo....

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    tja wel heel toevallig dat ze net die ene keer een zakje vergeet
    dat is hetzelfde als dat ze de hond zelf zou vergeten tijdens het uitlaten.

5. flerk

flerk Niet meer actief

1. Als volwassene een kind uitschelden vind ik getuigen van een gebrek aan beheersing.
    2. Als volwassene ´net goed!´ roepen vind ik een bewijs van onvolwassenheid.
    3. Iemand uitmaken voor ´tokkie´ vind ik respectloos en evengoed getuigen van gebrek aan beheersing.
    4. Je hond voor iemands deur laten poepen vind ik afgrijselijk.
    5. Je boven de ander verheffen en doen alsof je zelf nooit een fout maakt vind ik buiten de realiteit.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Er zijn hier zat mensen die hun hond voor de deur laten scheiten en ja op den duur zal ik ook uit mijn slof schieten. Hen zelf een hond maar vergeet echt geen zakjes hoor. Die gaan gelijk met hond en riem mee. Vergeten vind ik zon kut smoesje. Oké het Jan netter maar na de zoveelste is toevallig zij net de lul geweest. Moet is weten hoe vaak ik buiten ben gestapt via achterom of voordeur recht in de strond omdat er luie mensen zijn die altijd net dan hun zakje zijn vergeten. Nee goede rede om het dan maar te laten liggen. Bel ff ergens aan en vraag een zakje voordat iemand boos wordt. Natuurlijk is het niet goed te praten maar kan de man wel begrijpen

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Sorry telefoon dus ff puzzelen met de tekst

8. flerk

flerk Niet meer actief

Lovewinnie, ik kan dat ook begrijpen. Ik vind het ongelooflijk smerig dat er uberhaupt buiten poep ligt. En als ze voor mijn deur poepen ben ik echt kwaad, vind het zo smerig. Maar eigenlijk gaat dit hele topic niet over hondenpoep maar over hoe we met elkaar omgaan. TS start het topic omdat ze vindt dat deze man zo heftig tekeer gaat tegen dit jonge meisje.
    Maar hier op dit forum kunnen we er ook wat van...

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dan maar Tokkie. Kinderen van die leeftijd weten heel goed dat ze strond zakjes mee moet nemen. Weet ze dat niet is ze uberhaubt nog niet in staat een hond uit te laten. Ik rook en drink niet, voed mijn kinderen goed op en als ze wat fout doen mag een ander daar best wat van zeggen. Misschien heeft dat meisje die hond daar wel vaker laten scheiten? Mijn kinderen krijgen ook wel is een grote mond van mijn met stem verheffe. Verrot Schelde is wel zielig en zwak voor een volwassene naar kind en niet goed te praten maar ze doen hier net of dat meisje zo heilig is. Natuurlijk net die dag het zakje vergeten. Ja tuurlijk. Net zoiets als mijn kinderen liegen nooit of mijn kinderen zijn perfect. Verhaal heeft 2 kanten en ik geloof echt niet dat hij uit zijn slof schiet voor 1x een poepje voor de deur.

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ach ja, maar wij zijn volwassen vrouwen.... dit ging over een meisje...

en we zijn misschien af en toe wat scherp, maar heb ook een hekel aan die vreselijk beheerste en zeer nette zorgvuldigoverwogen reacties.... dat hoeft nu ook weer niet..... ook daar zit een wereld tussen.....

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mijn dochter loopt ook wel met ons hondje, maar is ook wel eens een zakje vergeten.
    Kan gebeuren ze loopt daarna terug met zakje.
    Mocht er dan een man/vrouw zo tegen haar tekeer gaan dan heeft hij toch echt een probleem met mij of partner.
    Je doet maar normaal tegen kinderen en zeker tegen andermans kinderen, stap dan naar de ouders om een en ander te verduidelijken.
    Goed voorbeeld doet volgen.

12. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Je stem verheffen vind ik nog kunnen maar echt schreeuwen en schelden niet. Voor de rest ben ik het met je eens.

13. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Vervolgens zeg je "bel dan ergens aan ofzo voor een zakje"....

Wat is je mening nou precies? ;)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Mientje sop...over wie heb jij het?

15. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    lovewinnie :)

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    hee! Echtgenote van?

:D

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha....

18. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Moeten we niet alles opeten, kunnen we dan op de markt brengen als onze uitvinding, hoeven we gelijk niet meer te werken ;).

Deel Deze Pagina