man belt 's nachts bij ons aan

Discussie in 'De lounge' gestart door heppiedepeppie, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Is dat alles? Kun je dit niet zien als huisvredebreuk of zo? Aangezien het altijd op nachtelijke tijden gebeurt, als de bewoners in bed liggen en dus wakker gemaakt worden.

Hangt er denk ik vanaf wat ze willen. Willen ze de persoon afschrikken, dat hij er mee ophoudt, prima. Maar ik persoonlijk zou willen weten wie het is en waarom hij dat doet. Dus ik zou me juist richten op het identificeren van de persoon.

TS, ben benieuwd of jullie nog bezoek hebben gehad vannacht?

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik zou niet de deur opendoen nee.. Wel even uit t raam hangen wat hij moet. En wat voor verhaal hij ook heeft nog steeds zou ik de deur niet open doen..

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nou dat mag dus echt niet zomaar, misschien heeft hij er vergunning voor moeten aanvragen?

Wij hadden hem ook op de stoep gericht maar de politie zei dat het niet morgen, wel je eigen voordeur, hij had het even voor ons uitgezocht omdat hij van de problemen met onze oude buren afwist.

Bel anders een met de politie, afdeling camara toe zich geloof ik, hun kunnen je alles vertellen.

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    Ik zou de bel uitzetten snachts :D en de wijkagent inschakelen.

5. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Ik heb het idee dat deze man het ook niet zomaar doet. Ik vermoed dat hij er een vergunning voor aangevraagd heeft en toestemming heeft gekregen.
    Toen we contact hadden opgenomen met de politie hierover werd ons gelijk meegedeeld dat ze er al vanaf wisten en dat ze niets met onze 'klacht' gingen doen.

6. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Deze!:D

7. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
  8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Weer een nacht voorbij.... En?

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij hebben dat een poos terug ook een aantal nachten gehad... Zo om de twee nachten was het raak... Werd er herhaaldelijk op de bel gedrukt.
    De eerste keer dachten we nog heel naief ( om 4 uur 's nachts ) dat het voor een van de mensen in ons pand was... De nachten daarop begon het wat enger te worden en realiseerde we ons dat het sowieso een belachelijk tijdstip is om aan te bellen.

Ik vind het ook altijd eng... Ren dan gelijk naar de deur om 'm nog een slag extra op slot te draaien. We hebben bij de intercom ook een camera hangen, zodat je kan zien wie er beneden voor de deur staat... Maar daar zag ik nooit iemand op... die was waarschijnlijk dan alweer doorgewandeld ofzo.

We wonen hier wel naast verschillende voorzieningen voor daklozen, verslaafden en geesteszieken. Dus wellicht dat het daar iemand van is.

Nu eigenlijk geen last meer van...

Ben benieuwd of jouw mysterieuze nachtelijke bezoeker nog langs is geweest! Brr!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hey, heppie is weer online!

En heppie? Heefit ie nog aangebeld? Laat ons hier niet in spanning zitten, hè! ;)

11. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Wij wonen in de binnenstad en hebben ook een aantal keer gehad dat er midden in de nacht werd aangebeld (ik schrok me rot), maar ik ben nooit gaan kijken. Ik ging er altijd vanuit dat het 'grappige' jongelui waren die dit na het stappen doen.
    Mijn ouders hebben het ook al meerdere keren gehad, wonen op een hoekhuis, maar niet in de binnenstad. Mijn ouders twijfelde of het wel echt was, want voor ze goed wakker waren dachten ze misschien hebben we het wel gedroomd. Maar ja ze hebben het beiden al eens gehoord, dus zal wel geen droom zijn..

Wat is er toch zo grappig aan, dat mensen midden in de nacht aan gaan bellen omdat ze mensen bang willen maken. Nu ben ik er nooit bang van geworden (omdat het bij ons waarschijnlijk om 'grappige' jongelui gaat), maar ik kan me voorstellen dat jij dat nu wel bent. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vergis je niet... het kunnen ook inbrekers zijn die op die manier testen of er iemand thuis is.
    Alleen in het geval van heppie denk ik dat het meer doelgericht is...

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden ;)

14. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

heppie waar ben je!

15. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden, sorry dat ik ff niet online was, we zijn het weekend bij mijn ouders, en daar heb ik alleen internet op mijn mobiel! We hebben de nacht van vrijdag op zaterdag geen bezoek gehad. Meestal doet hij het door de week. Ik wist overigens niet dat wij geen beelden mogen maken!

We hopen dat het stopt, want wij vragen ons ook af of het dan doelgericht is tegen ons...

Wel fijn dat jullie allemaal zo meeleven!

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat betreft beelden maken: als je de mogelijkheid hebt, zo ik het wel doen. Waarschijnlijk kunnen ze niet gebruikt worden in een eventuele rechtzaak. Maar ik ga er toch niet van uit dat het zo ver zal komen.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ook niet als hij voor je deur staat? weet niet hoe je woont, maar als hij daarvoor over je oprijlaan/door je tuin moet is hij toch op privèterrein, dan mag dat toch wel?

18. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ja zo lang de camera op je eigen prive is gericht mag je gewoon filmen.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Inderdaad. En dan nog... Wat gebeurt er als het niet mag en je filmt toch? Dan kun je het niet aanvoeren bij de politie als bewijs. Maar zoals ik al zei, kun je zelf ook wijzer worden van die beelden.

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Even een belletje naar de politie, dan wel als hij voor de deur staat. Politie kan dan even de identiteit nagaan van deze man. Ze hebben weinig aan een melding dat er wel eens een man aanbelt.

Uiteraard niet open doen. En waarom zou je bij je voordeur geen beelden mogen maken?

Deel Deze Pagina