Wat een mens!!! Moet er toch niet aan denken dat je dat gebeurd, ineens de ex van je man op de stoep met een koter omdat ze het sperma van je man heeft gestolen en dan ook geld gaat eisen zeg! Wel een raar verhaal dat je het in je eigen vriezer bewaard..
Hey maar dames, dit verhaal KAN niet waar zijn. Je kunt niet je eigen sperma invriezen en daarna rustig ontdooien. Sperma wordt in het ziekenhuis in stikstof van -196 graden ingevroren, en dan overleeft slechts 40% van de spermacellen het avontuur! Je kunt dus echt niet sperma invriezen bij wat zal het zijn -20? Dit kan dus gewoon echt niet! Die man heeft vast nog een paar bezoekjes aan zijn ex gebracht
Doet me denken aan dat andere verhaal van die twee lesbische vrouwen uit duitsland die ineens alimentatie eisten van hun spermadonor. Iemand een idee hoe dat af is gelopen? Puur belachelijk trouwens, beide verhalen. Dat je dan al sperma jat is al not-done, maar als je dan kosten aan je kids krijgt en die op je onwetende ex gaat verhalen, dan spoor je echt niet meer!
Vindt t best wel komisch eigenlijk, al lijkt het me wel heel onwaarschijnlijk. Kan me echt niet voorstellen dat je sperma in je eigen vriezer kan bewaren.