Vind je reactie een beetje overdreven. Vind het niet gek dat hij het stiekem doet en zelfs liegt. Hij had zo'n overtrokken reactie verwacht en gaat dat liever uit de weg. Het is een volwassen vent en zolang hij het buiten doet waardoor niemand er last van heeft zie ik het probleem niet.
Jemig ik snap je man prima dat hij stiekem rookt. Damn. wat een verschrikkelijk overtrokken reactie zeg, een dramaqueen is er niks bij. En in de telefoon snuffelen? Uh nee, waarom zou ik.
ik weet dat vele van jullie nu denken dat ik overdrijf maar voor mij is dit een big deal echt waar.. Ja ik vind ook dat je eigenlijk heel erg overdrijft. Zwangerschapshormonen of niet. Roken is niet goed slecht ect ect ect... Maar om hier nu zo voor te ontploffen... Hij is duidelijk de volwassenen van jullie twee. Hij reageerde gelukkig nog kalm. Van wat. Ze is er achter gekomen en dan deze reactie. Probeer er samen over te praten maar verbieden je huwelijk hier voor op het spel zetten.!! Er zijn veel ergere dingen. Mijn lat zou deze week voor mij een bus shag betalen en iets voor het kinderen feestje voor dochterlief. Komt met de smoes dat zijn week geld nog niet gestoord was. kreeg ik app van zwager die avond heeft hij daar geld proberen te lenen wat bleek hij heeft heel zijn week geld vergokt......!!!!!!!!!!!!!! Dan weet je niet te reageren. Daarom zijn wij 10 jaar geleden gescheiden en de geschiedenis herhaald zich.. :x
Ondertussen 92 vrouwen die met verbazing aan het lezen zijn 😂 Hoe ga je reageren als je kind over 18 jaar een sigaret opsteekt. Onterven? My god 😱 wat een drama
Wij snuffelen wel in elkaars telefoon en e-mail Dat doet hier eigenlijk gewoon niet ter zake. Dat moet gewoon kunnen, vinden wij Ik begrijp het bedrogen gevoel ook wel, ook al wordt het wel erg sterk verwoord. Ik vind het rot voor je, TS, dat je je er zo naar onder voelt. Heb je met dit topic een beetje de ergste emotie eraf kunnen halen? Ik hoop dat je samen met je partner in gesprek kunt gaan en er op een normale manier over kunt praten. Misschien kun je afspraken maken over het roken; dat je er nooit/niks van wil merken... Sommige mindere kanten van je partner moet je gewoon accepteren als hij verder helemaal 'jouw liefde' is; niemand is perfect. Ik hoop dat jullie er samen uit komen en dat je dit niet je relatie laat nekken. Zoals je het omschrijft hadden jullie het namelijk verder prima, op dit na dan. Dus voor behoud van jullie gezin/relatie zou ik er een gesprek over hebben, maar het verder lekker laten gaan.
Het is niet netjes van je man dat hij erover liegt maar zeker is het niet netje van jou om in zijn privé spullen rond te snuffelen dus hij heeft ook zeker recht om boos op jou te zijn, ik vind dan ook dat je overdrijft miss hormonen die alles even wat erger maken? Praat er over met elkaar en maakt geen ruzie hierom
OMG, ik wou precies hetzelfde typen toen ik de openingspost las Maargoed, ik herken het wel, ik heb dat dus ook dat ik onder invloed van hormonen de grootste drama kan maken over dingen als een kwartiertje te laat van het werk vertrekken, een vakantie niet goed doorgeven etc. Maargoed, als hij een briefje heeft achtergelaten dat ie alles wil doen om het goed te maken dan is het toch duiddlijk: stoppen met roken
Ik begrijp haar reactie wel, alleen vind ik het een beetje overdreven. Boos zijn okay, maar zo hysterisch reageren is niet nodig. Ik vind het nog knap dat je man zo rustig blijft. Wat ga je nu doen? Je man is geen kindje, je kan hem niet verbieden om te stoppen met roken. Je moet hem nemen zoals hij is. Indien je dat niet kan heeft je relatie weinig zin. Zoveel stress en woede in je lichaam is ook niet goed tijdens je zwangerschap.
Ik zou ook not amused zijn als mijn man zou beginnen met roken. Niet alleen om zijn gezondheid, maar ook omdat het veel geld kost en ik ons gezamenlijke geld daar niet aan uit wil geven. Maargoed, zoals jij reageert vind ik wel zwaar overdreven. Zoals iemand al zei: als je je man hebt gevonden met een andere vrouw in bed, dan begrijp ik zo'n reactie. Maar dit gaat over een sigaret. Praat erover samen ipv zo dramatisch te doen. En tuurlijk had hij ook eerlijk moeten zijn, maar misschien had hij jouw heftige reactie wel verwacht en het daarom achtergehouden.
Ok.. Dus je man is vreemd gegaan met een sigaret.. Ik heb hier eigenlijk niet eens woorden voor. Je bent zwanger, jullie verwachten een kindje.. Als je ook dan zo overtrokken reageert op iets waar jij het echt helemaal niet mee eens bent? Geen idee hoe oud je bent, maar met deze reactie kom je op mij serieus over als een puber.
O mijn god.. Wat een verhaal. Ik heb eerlijk gezegd een beetje medelijden met je man. Als ik een man zou zijn, dan zou ik echt niet met zulke vrouwen om kunnen gaan.. Als je zo bent en doet tegen hem, dan zorg je er juist voor dat hij stiekem dingen gaat doen. Een sigaret opsteken zonder verslaafd te zijn.. Als dat het ergste is... Ik vind het veeeeeeeel erger dat jij in zijn telefoon rondsnuft en hem zo behandeld eerlijk gezegd. Ik snap dat je bepaalde dingen niet leuk vindt, maar er zullen wel meer dingen op jullie pad komen die niet leuk zijn en waar je samen uit moet komen. Dan wens ik jullie veel succes Je kan beter rustig blijven en gewoon eerlijk zijn in wat je voelt en vertrouwen in hem hebben dan dit gedrag. Samen rustig praten werkt lijkt mij beter..
Je hebt het trouwens over vertrouwen.. Maar volgens mij was jij degene die snachts naar beneden ging om vervolgens in zijn telefoon te gaan zitten snuffelen... Misschien kan je beter zelf daar je excuus voor aanbieden ipv van boos te zijn op je man.