Vrouw rijdt bewust over katjes heen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Dahlia, Jan 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Vrouw rijdt bewust over katjes heen

ENSCHEDE - Een nog onbekende vrouwelijke dierenbeul heeft op een parkeerplaats in Enschede een doos met drie jonge katten uit de auto gezet. Daarna reed de vrouw er met de auto volgens getuigen bewust overheen.

Dat kostte uiteindelijk een van de dieren het leven, meldt de Tubantia. Het diertje was zo zwaar gewond dat een dierenarts de zeven weken oude poes moest laten inslapen.
    De twee katjes die de brute dierenmishandeling wonderwel overleefden, werden naar het Dierenopvangcentrum Enschede gebracht en zijn vervolgens bij een pleeggezin in Enschede ondergebracht.
    De verontwaardiging onder de medewerkers van het revalidatiecentrum Roessingh, waar het voorval op de parkeerplaats plaatsvond, en de Dierenopvang is groot. De politie hoopt dat getuigen zich zullen melden. Woordvoerder Sandra Tiethoff: "Dit is een moedwillig, strafbaar feit. Als we weten wie het is ondernemen we actie."

Vrouw rijdt bewust over katjes heen - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Hopelijk word dat mens gevonden dmv getuigen en kunnen ze hetzelfde met haar doen. Wat bezield dat wijf? :x

2. gimena

gimena Niet meer actief

aaaah zielige beestjes :(
    wordt altijd zo boos als mensen dieren bewijst iets aan doen.

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Afschuwelijk!! Heb er geen woorden voor. Bah bah bah!!! Wat voor mensen leven er hier op aarde!:x:x:x

4. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik heb zelf ook een hekel aan katten, maar ga er niet overheen rijden! :( Wat een asociaal mens.

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Grrrr ik word zo kwaad van dit soort berichten...! Dit soort mensen hebben echt geen hart.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik snap gewoon écht niet dat je dat kan he. Dat je dat over je hart kan verkrijgen. Ik snap dat echt niet, kan me daar niets bij voorstellen.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wat een piepvrouw! Uit de auto zetten is al gemeen en dan ook nog er expres overheen rijden, hoe komt ze erbij?!

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wat een trut! Zelfde maar met haar doen, in een doos zetten en er overheen rijden. Gelukkig hebben 2 het er overleefd. Arme beestjes:(

9. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    waarschijnlijk ook nog van haar eigen kat die niet geholpen is.

bah bah zo'n mensen zou je hetzelfde willen aandoen

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ooh wat erg zeg...
    ben zelf ook geen katten-fan , maar zou er nooit over heen kunnen rijden... alleen het idee al! :(

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

bah.... ik hoop dat deze vrouw geen kinderen heeft,.. want een vrouw die zo psychisch gestoord is dat ze over levende katjes kan rijden, kan gewoon GEEN goede moeder zijn... dan is er toch een groot stuk gevoel dat je mist... bah had dr wel een baksteen naar dr hoofd gooien als ik daar was op dat moment !!!

12. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Wat een gestoorde trut zeg hoe kun je dit doen

13. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Van mij mogen ze bij mishandelen/doden van dieren net zulke hoge straffen geven als bij mishandeling/doden van mensen.

14. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Dat vraag ik me dus ook echt af. Kan me er echt niets bij voorstellen! Ik moet al janken bij het idee en vraag me af of die vrouw zich schuldig voelt. Misselijk wijf,hoop dat ze haar vinden.

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ben even te kwaad om wat uit te brengen!
    ONbegrijpelijk! Ik zou dr wat :x

16. Tranen in mijn ogen, ik vind dat zo erg.. hoe kan je zo harteloos zijn?? Bah!!!

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het was net op Hart van Nederland. Hopelijk word ze herkent door de omschrijving die ze gedaan hebben.

18. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    OMG dat ze dat kan!! die vrouw heeft echt geen hart gewoon! dat kan niet anders, een normaal mens kan dit toch niet doen!
    Bah, bah, bah!!! walgelijk mens! die arme katjes :(

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat zou me nou niks verbazen dat de kittens van haar eigen kat waren...

Ik zou dat helemaal niet kunnen...van die lieve kraaloogjes die je aankijken...
    Zet de kittens dan op MP

20. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    najaaa wat een muts zeg, zet dan de doos gewoon bij het asiel neer en race weg ofzo...

Share This Page