Last van menstruatie krampen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Brien24, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hoi

Ik heb sinds afgelopen zondag last van menstruatiekrampen. Het is net of ik elk moment ongesteld kan worden het is dat ik weet dat het niet kan maar anders zou ik niet beter weten.

Nou zei me VK dat het voorweeen zijn. Maar ze zijn soms best pijnelijk ook heb ik dat het na benen toe trekt een soort kramp.Ook in me liezen maar dat is voornamelijk s'nachts.
    Zijn er meiden die daar ook last van hadden en die kort daarna zijn bevallen? Begin het namelijk ook beoorlijk zat te worden voel me net een waggelende eend. :)

Groetjes

Brien

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

je wil dit niet weten, maar doe een zoeken op voorweeen..
    dan vind je genoeg..

Ik heb al een week of 3 voorweeen en nu pas wordt het waarschijnlijk echt iet, maar zeker weten doe ik het niet..

3. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Gisteren rond kwart voor 7 kreeg ik krampen om de 10 min. at gepaard ging met hardebiuken. Daarna kwamen ze soms om de 7 min. Vannacht rond 3 uur werd het minder. En toen ik vanmorgen opstond dacht ik nou het is weg maar nu begint het weer. Dus ben maar weer de tijd bij aan het houden en zit te twijfelen of ik de VK ga bellen om te vragen of het echte werkis of weer van die stomme voorweeen

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

joh gewoon bellen dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.. kan ze even kijken of er al wat gevorderd is..

5. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Ik had gebeld en ze zei dat het weer van die stomme voorweeen zijn.

We wachten maar rustig af tot het echte werk

In elk geval bedankt voor je antwoorden!

6. mama petra

mama petra Actief lid

7 jan 2009
    161
    0
    0
    Bij mijn 1e zwangerschap heb ik een dag "voorweeén" gehad.
    Vooral als ik liep, was het idd het gevoel als of ik ongesteldheids-kramp had.
    De ochtend erna de verlos maar gebeld en deze kwam even kijken.
    Ik had al 6 cm ontsluiting zonder dat ik er echt wat van vernomen had, opdat ik dacht dat het die krampige voorweeén waren.
    En een goed uur later is ons kereltje geboren.

Dus ik wens je heel veel sterkte.

7. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ja beste Brien, het is allemaal voorwerk. Bij de een gaat het veel sneller dan bij de ander. Ik loop nu ook al sinds een paar dagen met heftige voorweeen hier en daar, harde buiken en 1 cm ontsluiting maar het zet niet door. Ik geef je 1 tip en dat is dat je je niet zo erg moet bezighouden met de pijntjes. Als je op een gegeven moment merkt dat de pijn in regelmaat komt (dus de echte weeen) dat je dan pas de vk belt zodat ze komt kijken hoe ver je bent.

We zijn even ver zo te zien, spannend he? Ik ben ook erg benieuwd wanneer het allemaal wel door gaat zetten, het rommelt hier al dagen dus het blijft spannend.

8. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Vanmorgen zijn me vliezen gebroken! Zit nu te wachten tot me weeen beginnen. Verlos is geweest en ze komt vanavond nog een keertje kijken

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Oooh wat spannend Brientje! Ik hoop dat het allemaal gauw doorzet en je zsm je baby hebt. Nou bij mij mogen ze ook lekker breken hihi, maar das nog afwachten.

Heel veel succes!

10. sinada

sinada Niet meer actief

spannend meid. Vandaag of morgen heb je je knul in je armen.
    heel veel succes

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jaaa die krampen herken ik nu.
    Zucht...noemenswaardig om weg te puffen maar wel weer dat ik denk: ooo zo was het om ongesteld te zijn. :-s

12. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    nou is de kleine al geboren ben benieuwd

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    je zal nu al wel bevallen zijn.

14. happymama

happymama Niet meer actief

nou ik neem aan dat ie er is hahaha anders zou t wel lang duren
    geniet ervan

15. ik had dit gisteravond ook. Heb al meerdere dagen 'last' van een zeurend menstruatie gevoel maar gisteravond kwamen er ook harde buiken bij. Ik houd het dan ook maar op voorweeen.

16. Heb hier vannacht ook erg veel last van gehad!
    Bij mij is het ook echt het oefenwerk want verwacht voorlopig nog niet te bevallen ;)

Wel erg vervelend en vooral s'nachts!

17. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    ik heb dat ook gehad en ben een paar dagen later bevallen met 34+5 dagen!

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    heb het sinds een nacht of vier ook. drukkend gevoel in onderrug en kramperig gevoel in buik. ook meer harde buiken.
    het is denk ik het indalen, of oefenweeën.
    doet geen zeer ofzo, maar is meer ongemakkelijk. het houdt me helaas wel uit mijn slaap...

Deel Deze Pagina