Ik kwam op internet een hilarische taalblunder tegen die ik gewoon even met jullie moest delen! Het draait allemaal om de vraag "Wat als mijn pakket is beschadigd tijdens de bevalling?"..... Zie plaatje!
Hahaha da's wel heel suf ja! Ach ik heb ooit in een mailing naar klanten het huistelefoonnummer van mijn ouders vermeld ipv mijn werknummer...
Mijn broertje werkt in de horeca. Iemand vroeg eens of hij nog iets speciaals had. Zijn antwoord: "ik heb wel een kwakje".. (quack bier)
hihihi Als logistiek medewerkster die op knappen staat is dit te hilarisch voor woorden. Even delen met mijn collega's hahaha
hahahaha zoiets had ik laatst ook bij het afsluiten van tel abbonement, we waren zo in die winkel ik vroeg wat het maandverband was hahaahha ik wou vragen wat is het maandbedrag was ook nog een oude man ik schaamde me kapot
Whahah leuke versprekingen! Me dochtertje vroeg vanmorgen; Mama waneer koop je nou de winter handpantoffels voor mij, want ik heb koude handjes (handschoenen dus). Ook zo leuke uitspraak waar ik wel even flink om moest lachen....
Op het eind vd zwangerschap was ik niet zo mobiel. Dus ik zei tegen schoonvaders, als je drinken wil moet je het zelf maar ff pakken. Het is hier zelfbevrediging tegenwoordig. (i.p.v zelfbediening! OEPS )
Mijn moeder haalde een fles drank als cadeautje voor iemand. Het was een leuke fles met een scheve hals. Vraagt ze aan de verkoper of hij ook een scheef zakkie had voor haar
Het heeft 10 minuten geduurd voordat ik weer voldoende bij zinnen was om hierop te reageren..... Hilarisch, ik lag echt naast de bank van het lachen!!!!!!!!!
Paar jaar terug was onze kat Taize in de badkamer, zoonlief wil hem eruit en roept keihard eruit SATE hahahaha toen kon je ons allemaal opvegen, sindsdien noemen we de kat af en toe sate
Ik was 15 toen ik op de bruiloft van mijn nicht in Canada was. Ik had een lange jurk aan met een panty eronder terwijl het 35 graden was. Dus ik zeg: I'm going to take my panties off, I'm hot. Kreeg ik later te hiren dat het 'pantyhose' is, panties betekent slipje.