Man deelt sigaret met neefjes

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 17 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Ik vind zelf ook dat kinderen niet horen te roken en ik ben zelf met roken gestopt omdat we een kinderwens hadden. Pil de deur uit, sigaretten de deur uit.
    Maar om nu een relatie te overdenken of hem de deur uit te zetten omdat hij een sigaret met ze gerookt heeft vind ik echt overtrokken. Wat is je relatie dan waard, vraag ik mij af?
    Tuurlijk, ik zou een flink gesprek met hem voeren dat dit niet kan en dat je dit bij je toekomstige kinderen niet wilt zien gebeuren maar hem de deur uitzetten.... dan heb je dus gewoon een flut relatie als je er zo makkelijk over kunt denken.

2. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Zie je het overigens al voor je? Je hebt bijvoorbeeld 2 kinderen met je man, je bezit samen een huis, je bent al 15 jaar samen, je hebt een fijne relatie.
    Maar....... je ziet dat hij een sigaret rookt met je neefjes.
    Achja, dan gooien we bovenstaande toch gewoon allemaal overboord? Alsof het niets is.
    Leuk als je kinderen dan ouder zijn en vragen waarom papa en mama uit elkaar zijn "mama was het er niet mee eens dat hij 1 sigaret rookte met 2 neefjes".
    Dus ja. Lekker overtrokken die reacties. En daarbij, lekker makkelijk zeggen achter je beeldscherm.

3. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    @NavyCrimson91 ik heb niet alle reacties gelezen dus ik weet niet wat je nu precies gaat doen.
    Maar als je er nog mee zit, dan zou ik vanavond ofzo even met hem gaan zitten en uitleggen dat je dit niet vind kunnen en dat je dit niet wilt zien gebeuren bij eventuele toekomstige kinderen.
    Maarrrrr je kan hem natuurlijk ook gewoon de deur uit zetten :roflmao::D

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Of je hebt andere normen en waarden als jij blijkbaar hebt.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Als je zelf kinderen hebt zou ik het nog erger vinden. Wie zegt dat hij dat dan niet ook met de kinderen doet.

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Absoluut niet oké natuurlijk. Het is strafbaar, super ongezond en zeer verslavend.

Je man hierom de deur uittrappen, eh.. nee. Maar een goed gesprek over jullie kijk op roken en hoe hiermee om te gaan mbt minderjarigen lijkt me wel verstandig.

Paardenbloem en Kipsate vinden dit leuk.
  7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Een sigaret delen met kinderen van 12 en 13 vind ik echt een ZEER grote fout. Ik wil zo’n man niet als echtgenoot. Zelfs al was het eenmalig en rookt hij zelf nooit meer, kan me niet schelen. Maar ik vind roken an sich al een enorme afknapper, ik denk oprecht niet dat mijn relatie stand zou houden als mijn man ineens zou gaan roken en niet zou willen stoppen. Gelukkig denkt hij daar ook zo over.

De reden van uit elkaar gaan is dan niet direct ‘omdat hij met z’n neefjes van 12 en 13 zat te roken’ maar ‘omdat we gigantisch andere normen en waarden bleken te hebben’.

Aegyo en suus1983 vinden dit leuk.
  8. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Z'n koffers staan al op straat hoor!

masami, Boommm en Popidepi vinden dit leuk.
  9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik zou dat van mijn (schoon)familie niet waarderen en niet tolereren.

Dat het cultuur smoesje gebruikt wordt vind ik een enorm zwaktebod, sorry. Boeit me geen ster wat een ander thuis doet, dit is niet eens een normen en waarden dingetje maar gewoon wettelijk bepaald wat de minimale leeftijd is voor tabak.

10. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Een wijs besluit! Wie wil nu met zo'n man samen zijn :roflmao::roflmao:

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind dat echt gestoord. Sorry

suus1983 vindt dit leuk.
  12. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    Is dit serieus!! Wat een flutrelatie had je dan zeg!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat zou een andere situatie zijn. In geval van al zo lang samen zijn zou het echt een serieuze relatiecrisis opleveren. In geval van alleen samenwonend ben je nog op tijd om te maken dat je weg komt.

Wat een ander ook al schreef: dit zou niet scheiden om een sigaret zijn, maar omdat de waarden en normen niet overeen kwamen en blijkbaar de man uit een compleet ander sociaal milieu zou komen.

suus1983 vindt dit leuk.
  14. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Haha nee joh! Gelukkig niet :D

15. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Het is inderdaad een domme actie van die man, maar scheiden, relatie verbreken, serieus???? Pff er is tegenwoordig niet veel meer voor nodig om een relatie te verbreken, ben blij dat ik jullie partner niet ben.

Popidepi en Zonnestralen vinden dit leuk.
  16. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Nou echt hè? Ik denk dat ik maar ga scheiden omdat mijn man die lange haar in z'n wenkbrauw niet vaak genoeg knipt. Ik erger me er dood aan! Als ie vanmiddag thuis komt van z'n werk zijn de sloten vervangen en liggen z'n spullen in de tuin!!:roflmao::roflmao:

Domme ondoordachte acties hebben imo niet zoveel met normen en waarden te maken. Een goed gesprek hierover zou beter op z'n plaats zijn dan iemand de deur uit te trappen. We doen namelijk allemaal wel eens iets wat niet zo slim is ongeacht onze geweldige normen en waarden. Ik zou eerder nagaan of je normen en waarden wel zo goed zijn als je je vent om een peuk de deur uit zet. Die liefde die je voelt zal dan ook wel niet zo diep zitten

masami, Popidepi, MMarianne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dit ja. Echt achterlijke reacties dat je dan maar je man op de stoep moet zetten Hahaha, ga dat aan je kinderen uitleggen:roflmao::|

Hopsatee en Popidepi vinden dit leuk.
  18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Sigaret aan een kind van 12 geven is in mijn ogen wel echt iets heel anders dan je wenkbrauwen niet knippen, schokkend dat je dat vergelijkbaar vindt.

Een kind een sigaret geven vind ik ook niet ‘niet zo slim’ maar ronduit achterlijk. Dat gaat al mijn grenzen over. Net zoals zelf roken overigens, daar heb ik wat mijn partner betreft echt geen begrip voor. Gelukkig ben ik getrouwd met een man die er ook zo over denkt en is deze situatie volledig ondenkbaar in ons geval.

maartje84 en suus1983 vinden dit leuk.
  19. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Hahaha, ja heel schokkend inderdaad.
    Heb je echt niet door dat dat cynisch bedoeld is? :)

cactusje vindt dit leuk.
  20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Natuurlijk had ik dat door, maar grapjes maken over zo’n actie waardeer ik gewoon niet. Ik kan hier écht niet om lachen en het wegwuiven als ‘gewoon niet zo slim’. Als die vent nu 15 was, ok, maar ik neem aan dat we het over een volwassen vent hebben.

Deel Deze Pagina