ineens huilen tijdens pap eten

Discussion in 'Voeding' started by Daantje57, Mar 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Mijn zoon krijgt sinds een week of 3 smiddags een bordje rijstenbloempap van opvolgmelk. Hij vindt dat altijd heerlijk. Maar sinds gisteren wil hij het ineens niet meer... of nouja.. de eerste happen eet hij met smaak.. maar na een paar happen begint hij heel hard te huilen.
    Ik dacht dat het misschien een tandje is, omdat hij zoiezo nogal 'lastig' is... ik mag hem niet in de box leggen en ook naar bed gaan is een drama.. maar het rare is, dat zijn fruit en groente hap en gewoon helemaal ingaan zonder te miepen.. alleen de pap is een probleem. Herkend iemand dit? Ik vind het zelf zo vreemd.

2. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    avondeten ging nu hetzelfde..

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Wat vervelend! Misschien zou je zijn oortjes eens na kunnen laten kijken? Kauwen/slikken en liggen is bij een oorontsteking heel vervelend. Voor vanavond zou je zijn bedje iets scheef kunnen zetten (dus het hoofd naar boven)

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Ik herken het wel. Wij hebben ook perioden dat ze opeens niet meer willen eten wat ze de vorige dag nog heerlijk vonden.. Nooit echt achtergekomen wat het nu precies was...

Met de leeftijd van je zoontje zou het ook kunnen zijn dat hij niet meer gevoerd wil worden en het zelf wil doen.

5. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    gisteren heeft de dokter even naar zijn oortjes gekeken. was inderdaad geeriteerd maar niet ontstoken. Toen hij gisteravond weer aan het huilen was en niet wilde slapen heb ik hem een zetpilletje gegeven en het ging meteen beter! Ik kon hem daarna zonder een snik in zijn eigen bedje leggen en hij ging slapen. Misschien heeft hij dus gewoon al de hele tijd oorpijn...

Share This Page