Wij weten nu twee weken dat we in mei een kindje krijgen, als alles goed blijft gaan. Het is zo grappig om te zien hoe mijn man hiermee om gaat. Hij zegt er over het algemeen niet zo heel veel over, omdat het voor hem nog zo onbereikbaar en onwerkelijk is. Maar hij denkt er wel veel over na. Vorige week begon hij over de indeling van de woonkamer. "Kijk en daar in de hoek kan de box dan staan. We hebben daar stopcontacten over, dus dan kunnen we een lamp bij de box neerzetten zodat de baby het straks niet koud krijgt" Gisteravond maakte hij ook zo'n lieve opmerking toen we in bed lagen: "Over een paar maanden liggen we ook zo, maar dan met een babietje tussen ons in". Ohh ik werd op slag nóg meer verliefd op hem Hebben jullie mannen/partners ook wel eens grappige dingen gezegd?
Dat ik m'n moeder echt op tijd over moet laten vliegen omdat ie werkelijk waar zo bang is dat ie flauw gaat vallen tijdens de bevalling en ik er dan 'alleen voor sta' hahahaha ik vind het erg schattig
Ik heb nogal last van ochtendmisselijkheid. Dus ik was laatst weer lekker mijn emmer aan het knuffelen. Toen kreeg ik een appje van mijn man: Ik ben zo trots dat je ons kind draagt! Dan smelt je hart ook even
Haha ja leuk he. Ik vind zowieso dat je relatie bijzonder veranderd tijdens je zwangerschap Mijn man is niet zo tactisch soms, k voel me af en toe echt t meest onaantrekkelijke monster dat er is. Toen ik dat voor t eerst zei, ik zei; ik voel me een zeekoe :'( zei hij; je bent geen zeekoe, lieve schat!! Je bent mijn mini kamerolifantje. Stomverbaast dat dat niet hielp. :'D Verder is hij ook zo lief soms, ineens kletstie dan tegen mn buik, of zijn nu met t kamertje bezig zegt ie; ooh zo bijzonder he dat straks ons kindje hier ligt.
Dit was bij mij ook de enige keer hoor Miekoe! Mijn man is verder ook totaal niet romantisch en laat me nu ook gewoon met de zware boodschappen tassen sjouwen. Ik weet dat ik dat gewoon mag, maar een beetje gentlemen gedrag op zn tijd zou fijn zijn Dus ik herken het hoor en ik koester deze ene app dan ook! haha
Mijn man is net zo. Ook tijdens de zwangerschap van onze dochter. Hij is nu alleen wel stapelgek op onze dochter en dat vind ik denk ik nog wel mooier om te zien hoe gek die 2 op elkaar zijn.
Gisteren hadden ze echt een gesprekje samen. Vriend was tegen mn buik aan het praten dat ze er nu echt uit moest komen omdat ze anders huisarrest krijgt. Als antwoord kwam er steeds een bobbeltje uit steken ter hoogte van zn mond. Op die manier heeft ie ook al eens een tik tegen zn neus gehad Hij heeft ook al veel high five mogen geven, terwijl ze bij mij altijd wegduikt. Vind het mooi om te zien hoe ze op elkaar reageren.
Die van mij zegt niks liefs haha, het lijkt nog niet te zijn geland en houd zich ook niet erg met de zwangerschap bezig. Dit had hij overigens de vorige keer ook, kwam na de bevalling helemaal goed. Gister deed ik m'n shirt omhoog had jeuk aan m'n buik, zegt ie: sodeju wat een dikke buik krijg je. Eh dank je wel schat, nu voel ik me helemaal een monster Alhoewel hij dan wel weer verteld hoe hij soms op z'n werkt dag droomt.. Hoe zijn zijn dochtertje straks knuffelt en vasthoud.
Elke dag wel. Ik heb een schat van een mandie gelukkig best romantisch is. praten tegen mijn buik en dan tegen de kleine zeggen dat hij de liefste en mooiste mama heeft....smelt! laatst stond ik te koken en zei hij: wow je buik groeit nu goed, echt mooi ben je zo. Ik was helemaal blij en opgelucht dat mijn man mij zwanger net zo mooi vind als altijd. K zeg hem ook geregeld dat ik trots ben dat hij de vader van ond kindje is en dat ik zeker weet dat hij een super papa gaat zijn!
Dat zeg ik ook vaak Angela, maar helaas helpt het nog niet bij mij Hopelijk als mn buik begint te groeien dat ie dan meer lieve dingen gaat zeggen
dat komt dan misschien nog wel hoor! Wij voelen meteen van alles in ons lijf en zelfs voor ons is het vaak nog onwerkelijk, laat staan voor de mannen. Eigenlijk na de 12 weken begon het langzaam aan te komen en sinds hij het ook kan voelen (vanaf 20 weken ongeveer) is hij helemaal betrokken. samen vinden we het zelfs nu nog steeds best onwerkelijk hihi
Ik hoop het Angela! Stiekem vind ik het ook nog best onwerkelijk hoor. Vooral omdat ik nu nog niets voel en er nog geen echte buik is. Dus ik snap ook wel dat het nog niet heel erg leeft bij mijn man. Gelukkig is het wel een lieverd en kijkt hij wel echt enorm uit naar als de baby er is
Ha mijn man is soms ook echt een ongevoelige hork, en is er ook veel minder mee bezig dan ik, omdat het natuurlijk veel abstracter is voor hem.. maar stuurt me wel superlieve appjes regelmatig, zoals onderstaande: - Schatje jij en de baby zijn mij meer waard dan de rest van de wereld (als antwoord op dat ik me rot voelde dat we het ff niet zo breed hadden en ik hem geen groot verjaardagscadeau kon geven) Verder waren we gister in de babykamer aan het klooien samen toen Somewhere over the rainbow op Spotify voorbij kwam. Zegt hij zet alsjeblieft af. Ik vraag waarom dan, een beetje verbaasd.. zegt hij ik word daar emotioneel van omdat jij dat altijd voor de baby zingt, en dan zie ik niet meer wat ik aan het schilderen ben. Nooit bij stilgestaan dat hij daarbij nadacht, en dat dat liedje hem nu dus aan onze baby doet denken. Dat vond ik zo lief dat ik natuurlijk weer zat te huilen, haha. Hormonsters Daar staat tegenover dat hij me behoorlijk pest met mijn buik soms, maar ik kan er wel erg om lachen. Zo kom ik regelmatig de bank niet meer uit, en heb dan zijn hulp nodig. Dan noemt hij me Sea World
Mijn eerste zwangerschap: - Deed boodschappen voor ons, ging wel altijd mee maar mocht nooit iets tillen. - Manlief heeft een babyshower voor mij georganiseerd met alles erop en eraan. - Lag elke avond tegen mij aan en wreef dan over mijn buik. - Tijdens de sectio, bungelde de tranen over zijn wangen en heeft hij tot vervelends aan toe vaak 'wat vind ik dit knap van jou en wat ben ik trots' Deze zwangerschap: - Manlief kan het niet geloven en wil wachten op de eerste echo - Mag nu al geen wasmanden en zware tassen tillen, al doe ik dit natuurlijk wel en let ik er op. Dus mag zeker niet klagen
Ik ben best wel jaloers op jullie! Ik heb namelijk geen vriend meer, overigens hij kon alleen maar gemene dingen over de zwangerschap zeggen.
Als ik naar de wc ging Niet de kleine uitpoepen he?! Bij parkeren moet ie er rekening mee houden dat ik wat meer ruimte nodig heb. Had ie de auto echt heel breed geparkeerd naar mijn idee. Bleek ik nog klem te zitten.