Nou ik heb de afspraak moeten verzetten, dochter is ziek en die kan ik zo echt niet meenemen. Nu voor woensdag een afspraak dan is manlief thuis en kan ze bij hem blijven.
Niet bang zijn, dat werkt jezelf alleen meer tegen. Openminded erheen gaan en je ziet het wel, niet bang zijn voor de pijn, want dan ga je jezelf helemaal gek maken. Ze zijn er om je te helpen, niet om pijn te doen, en als dat wel even het geval is, kom je daar doorheen. Hoop voor je dat het niets is!
Ik ben met beide kinderen bevallen in het ziekenhuis waar ik zelf werk. De gyneacoloog die mn dochter heeft gehaald, daar werk ik ook weleens mee op de afdeling als ze een consult komt doen. Een oud klasgenootje van me, heeft me de eerste dag na mn keizersnee geholpen met wassen en verschonen. Ik heb hier zelf geen moeite mee, dat mensen mn onderkant gezien hebben, het is een professionele werkverhouding! Ik zou in jou geval kiezen voor het beste ziekenhuis zeg maar...
@nikki: ik was nu bij de huisarts. Huisarts kon het nu weghalen, maar dan is de kans groot dat het weer terug komt. Dus moet nu afspraak bij de gyn maken zodat ze het er helemaal uit kunnen snijden brrr.
Oke duidelijk. Hoop dat je snel bij een goede gyn terecht kan dan, dan heb je het tenminste achter de rug. Sterkte he, hoop echt dat het meevalt voor je!
Ik zou ookniet naar een ander zkh gaan. Kan alleen je man zijn gevoel ook wel begrijpen dat er een bekende tussen de benen van zijn vrouw zit te 'wroeten'... Het is toch wel zijn vrouwtje... Als man wil je daar alleen zelf ' tussen' zitten, en niet je collega. Suc 6 bij de arts. X
Ik snap sommige reacties echt niet. Dit gaat er niet om of je man zich prettig of onprettig voelt, ze heeft medische hulp nodig en dat staat voor op! Ik vind het erg raar dat een man gaat zitten miepen daarover. Man up en wees trots op je vrouw dat ze zo'n moeilijke stap zet!
Nouja... Misschien twijfelt haar man enigszins aan de professionele instelling van zijn collega's. Dat lijkt me niet uitgesloten. Maar het zou handig zijn als hij dan ook zegt dat dat het probleem is. Dan stapt TS vrijwillig over naar een ander ziekenhuis.. Die wil ook niet nog even "nabehandelt" worden aan de koffietafel tenslotte. Mannen zouden veel beter te begrijpen zijn als ze soms eens zeggen wat ze bedoelden of wat de reden is. Anders dan "maar ik vind..." Of "ik wl het gewoon wel/niet!"
Bedankt! Net man gebeld, en ook aan hem verteld wie me gaat opereren. Moest wel lachen om zijn reactie namelijk dat het een chirurg is die goed is met poesjes . Hij is er nu dus vrij luchtig onder dat ik door een collega geopereerd ga worden. Hij moest eens weten, er zijn vannochtend drie gyns geweest die even naar mijn vagina moesten kijken!