Deze dokter wilde dus wel eens weten wie er nou echt beter tegen pijn kunnen: Mannen of vrouwen. Met behulp van elektro impulsen worden weeen gesimuleerd en gaat hij bevallingsweeen beleven. Erg grappig...wel met een korreltje zout zien natuurlijk Oh ja...hij houdt het maar 2 uren vol...vraagt dan om een ruggeprik Filmpje: man ervaart weeën | Zwanger
Wat een ontzettend tof filmpje. Ik weet dat mijn vriend weet dat het me zeer heeft gedaan, maar toch denk ik niet dat mannen helemaal beseffen HOEVEEEEEEEEEEEEELLLLLLLL PIJN het doet!!!!! (gelukkig maar voor hen )
arme mannen Die van mij is nog aan het werk, maar moet er straks aan geloven. Hij zal wel een beetje mopperen, maar de schat gaat toch kijken (moet van mij )
Het is natuurlijk wel dat wij vrouwen tijdens weeen een stof aanmaken: endorfine een natuurlijke pijnstiller. Deze man heeft het zonder dat stofje moeten doen omdat deze "weeen" onnatuurlijk worden opgewekt. Hiermee wil ik niet zeggen dat er vrouwen zijn die hele pijnlijke weeen hebben gehad. Ik zelf kan me van de pijn helemaal niets meer herrinneren, ik schijn gezegd te hebben dat ik het niet leuk meer vond en dat ik er wel klaar mee was. Ik heb er geen idee meer van
Wat een leuk fimpje. Tof dat een man het wilde proberen ha ha. Ik kan me de pijn echt nog wel herinneren, maar ja... cliche Het was het allemaal waard !
Ik had, toen ik bezig was van de tweede zoiets van: OOOOH JAAA..Zo voelde het:x. Dus was het wel kwijt, haha!
Als hij de pijn geleidelijk zou opvoeren, zoals bij de meeste bevallingen ook gebeurt, zou hij zelf ook endorfinen hebben aangemaakt.
Haha, dit is echt een goed filmpje... Zal hem aan mijn man, maar ook aan mijn vader en broertje laten zien. Want die hebben het altijd over mijn 'hoge pijngrens'... Ze bedoelen dus eigenlijk dat ik snel klaag, maar ik weet zeker dat zij een bevalling niet zouden overleven.
Ach nog niks vind ik dit WIJ vrouwen lopen eerst 9 maanden zwanger met kwaaltjes dus die 2 uurtjes die hij zgn ervaart is niks.
Das al een oud filmpje! Heb ik al een hele tijd terug gezien.. ach ja wij vrouwen zijn het sterkere geslacht toch