Nog een paar maandjes en dan begint hij weer! Babyboom! Babyboom Wie gaat er nog meer kijken? (en wie doet er misschien wel mee??)
Ja, ik ook! Leuk programma. Er doet sowieso iemand van 't forum mee (nickname weet ik even niet, maar ik weet wel dat ze al een zoontje heeft (Joshuah volgens mij) en weer zwanger is), volgens mij wel meer dan 1 ook, maar dat weet ik niet zeker. Een paar maanden geleden was hier ook een hele topic over.
Leuk! Ik ga kijken! En ik kan mij herinneren dat er iemand hier op ZP is die meedoet. Wie was dat ook alweer???
Leuk, ik ga zeker kijken. Het is nog niet zo lang geleden dat ik de oude afleveringen via Internet heb gekeken!
Ja ik ga ook zeker weer kijken. in 2008 was ik zwanger toen het werd uitgezonden, was erg leuk om er toen naar te kijken, maar nu ga ik ook zeker weer kijken!
Ik kijk al lang uit naar de nieuwe afleveringen. Ik vind het allemaal zo interessant, leerzaam en leuk! Ik ga zeker kijken, samen met mijn vriend.
Het duurt nog zo lang!! Haha. Kan niet wachten, vond het de vorige keer erg leuk en heb alle afleveringen nogmaals gekeken toen ik zwanger was haha.
In 2008 heb ik alle aflevering op internet bekeken,nu ga ik het gewoon op tv volgen haha. En hopelijk zwanger! Het begint in mei geloof ik maar ik heb geen idee hoe lang het duurt.
ik zou eerst ook meedoen aan deze versie, maar ervan af gezien omdat mijn man het niet wou (hij heeft gelijk hoor, want ik mag geen stress hebben ivm grote kans op vroeggeboorte). Ik ga zeker kijken!