Man (dokter) simuleert bevallingsweeen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mamavanjuul, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    waar staat het filmpje dan??
    klik de link aan krijg de tekst,maar zie geen filmpje??

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
  3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    whhahahaha heb m gezien,vet!!

4. Mon

Mon Fanatiek lid

Jul 6, 2011
    1,135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets zegt mij dat een gemiddelde vrouw die dit experiment zou herhalen het ook niet heel lang vol zou houden... :D

Geloof niet dat je buiten een bevalling genoeg endorfinen aan kunt maken om dit vol te houden.

Moest wel lachen om dat gedoe met die stressballen. Ik vrees dat als mijn vk er mee aan komt, ze ze stuk voor stuk voor haar hoofd krijgt :D.

Ben wel benieuwd hoeveel buikspieren de beste man er aan over heeft gehouden. Lijkt mij toch een stevige workout!

5. adi

adi Niet meer actief

Maar het was toch al met diverse onderzoeken bewezen dat vrouwen veel hogere pijngrens hebben dan mannen? En dat het 'biologisch' onderbouwd was doordat vrouwenlicham gemaakt is om te dragen en te baren.

Maar wel lachen dat een vent het wilt proberen. Alle mannen in mijn omgeving roepen heel hard dat ze een bevalling nooit zouden overleven, dus heb geen verder bewijs nodig :)

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Voor het gemak wordt vergeten dat een vrouw die echt moet bevallen al 9 maanden een kind bij zich draagt. De laatste weken vaak echt zwaar zijn. De dagen vooraf aan een bevalling ook vaak gepaard gaan met pijn en ongemakt en om over het slaap gebrek maar te zwijgen........

7. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Geweldig filmpje, maar zoals iemand al zei: Ik zou dit expiriment ook niet tot het einde volhouden hoor. Ook al heb ik het al twee keer gedaan, zonder pijnstilling.

Als je weet dat je kunt stoppen doe je dat. Ik heb het zelf meerdere malen geroepen tijdens mijnb bevallingen haha! ("Ik kan niet meer hoor, ik stop er mee. NU")

Maarre... Bij deze man waren alleen maar 'weeen'. Geen negen maanden zwanger. Geen druk op de 'onderkant'. Geen staan van het hoofdje, geen uitgerekte ****, niets. Dus eigenlijk wat het peanuts ;)

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Is deze op youtube ook te zien? Helaas krijg ik geen filmpje te zien via die link :( zit dan wel op mn tel.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaaa zoals ie ligt te kronkelen en gek wordt bij weeen van nog geen minuut om de 5 minuten..

Dan bellen we hier de VK nog niet eens!!!!! :D

Mijn god.. als mannen ooit durven twijfelen aan onze pijngrens en oerkrachten moeten ze dit verplicht opgesteld krijgen vind ik! :D

Doe t trouwens maar voor alle mannen die respectloos zijn tegen vrouwen.. :)

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    dat kan hij ook. Als hij ook op zijn ademhaling/puffen zou letten.

maar het is wel zo dat hij weet dat hij er elk moment mee kan stoppen. Wij hebben niet echt keus en moeten wel door.

Share This Page