Aan de ouders die hun kinderen Peppa Pig laten kijken

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
  2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dit is een nep bericht :D sowieso alles aan die site moetje met een korreltje zout nemen.

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Is dit artikel serieus?

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Nep of niet ik vind Peppa een vreselijk persoon 😂 vind haar echt brutaal:).

Mijn zoon kijkt er gelukkig niet meer zo vaak naar🎉 hahaha

5. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Jij gelooft alles wat op internet geschreven is?? :)
    Ik zie aan de link al dat die site het niet waard is om mijn tijd aan te besteden..

6. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Oh haha... het komt eigenlijk doordat het cb dit bericht heeft gedeeld op fb. :) Wist ik veel dat dit zo'n nepsite was. Ik ken wel wat nepsites, maar van deze had ik nog nooit gehoord. ;) Neem het dan maar met een korreltje zout. ;)

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Dan zou er weinig kindertv over blijven wat wel zou kunnen...genoeg ergere dingen gezien.

8. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Mijn oudste is op dit moment dol op "de kleine prinses". Ik begrijp opeens waar zijn gedrag vandaan komt :D :D :D ;)

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Oh echt, dan weten ze bij het cb ook geen onderscheid te maken tussen echt en nepnieuws.
    Onze dochter kijkt het heel veel en is nog steeds heel lief.

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Er was een tijdje terug ook een hoax dat Peppa Big autisme zou veroorzaken... Echt ongelofelijk wat voor onzin er de wereld in geslingerd wordt. Heel slecht dat je cb dit soort dingen deelt, die zouden ouders juist moeten ondersteunen de goede adviezen van de slechte te onderscheiden.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik keek vroeger altijd Maya de bij..... nou die was toch een partij brutaal kwam ik laatst achter... ha ha

Ik was als kind echt het tegenovergestelde van brutaal.

Dus komt vast goed.

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik ben net begonnen mijn zoontje pepa te laten kijken, de Engelse versie. Superleuk, dat Engelse accent :).
    Pfff wat een onzin zeg! Raar dat het cb dit gedeeld heeft.

13. RJSV

RJSV Lid

19 jan 2017
    35
    0
    6
    Vrouw
    Almere
    Vroeger had je een programma Chin Chan, dat was pas een brutaal ventje. Vreselijk. Pepa Big is dan superlief hahahah, maar hier geen problemen met pepa. Kinderen vinden t wel leuk, maar kijken niet zo vaak. Soms zoeken ze het op via youtube en lachen er alleen maar om. Brutaal worden ze er niet van

14. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Mijn dochter kijkt ook de Engelse versie. Zo leuk die zinnetjes die ze na zegt nu :D

15. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Jongste zoon kijkt op YouTube ook de Engelse filmpjes. Peppa pik zegt hij dan. En dan heel onschuldig zeggen dat pik toch niet gezegd mag worden :D (de invloed van grote broer;)). En maar weer uitleggen dat piggggg Engels is voor varken, whahaha.

16. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Welke serieuze wetenschapper zou zich in hemelsnaam bezig houden met het kijken naar peper big? :cool:

Vrouw: Zo man wat heb jij gedaan vandaag?
    Man: Goh vrouw, waar mijn collega's bezig zijn met het onderzoek naar aids heb ik vandaag 50 afleveringen van peppa big gekeken. Wat een vreselijk brutaal biggetje is zij. Kinderen gaan op deze manier niet meer weten hoe ze normaal moeten doen. Ze gaan denken dat wat peppa doet echt is. Want je moest eens weten hoeveel varkens er kunnen praten! ;)

Echt weer zo een site die vooral leven van het aantal kliks op het artikel.

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lol :D

18. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik vind wel meer van die programma's raar als je ze gaat volgen. Billy en bam bam dansen op tafels, potten en pannen. Ze gebruiken hun potloden in bakjes als sambaballen (en ik maar denken waarom mijn zoon dit doet 😂). Hongerige Henry schooit zijn eten bij elkaar en betaald nooit. Lola zit alleen op een tractor. Olivia is ook een verwend varkentje (die varkentjes toch) Heidi rent weg van huis... ja eigenlijk zijn al die programma's echt erg.

Kent iemand Shin-chan nog (kwam op foxkids) 😂 kind noemde zijn moeder bij haar voornaam en deed de blote billen boogie... daar hebben veel kinderen aan meegedaan op het schoolplein 🙈

19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Mijn dochter is helemaal weg van Peppa Pig. Ze heeft ontzettend veel Engels geleerd hierdoor. Ik vind het juist erg grappig. Vooral de grapjes die alleen volwassenen begrijpen die steeds tussendoor komen. Niks mis mee.
    Het enige nadeel vind ik dat ze altijd in plassen gaat springen nadat het geregend heeft, om vervolgens erg verdrietig te zijn omdat ze nat is :D

20. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Als er overall zo kritisch naar wordt gekeken blijft er weinig kinder tv over ben ik bang.

Deel Deze Pagina