Laat je kinderen geen Peppa Pig meer kijken (Psychologen waarschuwen ouders) - Pagina 2 van 2 - TrendBuzz Mijn dochter vind het leuk en wordt er niet brutaal van en zo. Van mij mag ze er nog steeds naar kijken. Wat vinden jullie ervan?
Nep of niet ik vind Peppa een vreselijk persoon 😂 vind haar echt brutaal. Mijn zoon kijkt er gelukkig niet meer zo vaak naar🎉 hahaha
Jij gelooft alles wat op internet geschreven is?? Ik zie aan de link al dat die site het niet waard is om mijn tijd aan te besteden..
Oh haha... het komt eigenlijk doordat het cb dit bericht heeft gedeeld op fb. Wist ik veel dat dit zo'n nepsite was. Ik ken wel wat nepsites, maar van deze had ik nog nooit gehoord. Neem het dan maar met een korreltje zout.
Mijn oudste is op dit moment dol op "de kleine prinses". Ik begrijp opeens waar zijn gedrag vandaan komt
Oh echt, dan weten ze bij het cb ook geen onderscheid te maken tussen echt en nepnieuws. Onze dochter kijkt het heel veel en is nog steeds heel lief.
Er was een tijdje terug ook een hoax dat Peppa Big autisme zou veroorzaken... Echt ongelofelijk wat voor onzin er de wereld in geslingerd wordt. Heel slecht dat je cb dit soort dingen deelt, die zouden ouders juist moeten ondersteunen de goede adviezen van de slechte te onderscheiden.
Ik keek vroeger altijd Maya de bij..... nou die was toch een partij brutaal kwam ik laatst achter... ha ha Ik was als kind echt het tegenovergestelde van brutaal. Dus komt vast goed.
Ik ben net begonnen mijn zoontje pepa te laten kijken, de Engelse versie. Superleuk, dat Engelse accent . Pfff wat een onzin zeg! Raar dat het cb dit gedeeld heeft.
Vroeger had je een programma Chin Chan, dat was pas een brutaal ventje. Vreselijk. Pepa Big is dan superlief hahahah, maar hier geen problemen met pepa. Kinderen vinden t wel leuk, maar kijken niet zo vaak. Soms zoeken ze het op via youtube en lachen er alleen maar om. Brutaal worden ze er niet van
Jongste zoon kijkt op YouTube ook de Engelse filmpjes. Peppa pik zegt hij dan. En dan heel onschuldig zeggen dat pik toch niet gezegd mag worden (de invloed van grote broer). En maar weer uitleggen dat piggggg Engels is voor varken, whahaha.
Welke serieuze wetenschapper zou zich in hemelsnaam bezig houden met het kijken naar peper big? Vrouw: Zo man wat heb jij gedaan vandaag? Man: Goh vrouw, waar mijn collega's bezig zijn met het onderzoek naar aids heb ik vandaag 50 afleveringen van peppa big gekeken. Wat een vreselijk brutaal biggetje is zij. Kinderen gaan op deze manier niet meer weten hoe ze normaal moeten doen. Ze gaan denken dat wat peppa doet echt is. Want je moest eens weten hoeveel varkens er kunnen praten! Echt weer zo een site die vooral leven van het aantal kliks op het artikel.
Ik vind wel meer van die programma's raar als je ze gaat volgen. Billy en bam bam dansen op tafels, potten en pannen. Ze gebruiken hun potloden in bakjes als sambaballen (en ik maar denken waarom mijn zoon dit doet 😂. Hongerige Henry schooit zijn eten bij elkaar en betaald nooit. Lola zit alleen op een tractor. Olivia is ook een verwend varkentje (die varkentjes toch) Heidi rent weg van huis... ja eigenlijk zijn al die programma's echt erg. Kent iemand Shin-chan nog (kwam op foxkids) 😂 kind noemde zijn moeder bij haar voornaam en deed de blote billen boogie... daar hebben veel kinderen aan meegedaan op het schoolplein 🙈
Mijn dochter is helemaal weg van Peppa Pig. Ze heeft ontzettend veel Engels geleerd hierdoor. Ik vind het juist erg grappig. Vooral de grapjes die alleen volwassenen begrijpen die steeds tussendoor komen. Niks mis mee. Het enige nadeel vind ik dat ze altijd in plassen gaat springen nadat het geregend heeft, om vervolgens erg verdrietig te zijn omdat ze nat is