Veel verhalen over hoe ga je iemand vertellen dat je zwanger bent Nu kom ik op een site uit waar ze dingen maken.. Misschien een leuk idee voor mensen die ook iets willen laten maken met een tekst er op. http://www.buychoice.nl/ Ik heb nog niet posi getest maar zat zelf te denken ook een shurt te laten drukken als het wel posi is en ik zwanger ben
Wat een leuke dingen! Goed idee! Ik heb wel al wat uitgezocht hoor nu nog ff mn ventje overhalen! hahaha
kenissen van ons gaan 7-7-2007 trouwen en wat hadden ze nou gedaan ze hebben zich romantisch op het strand en bij een boederij laten filmen en op dvd laten zetten. met een mooi nummer eronder en fotos van vroeger! en dat was hun trouw kaart we kregen m van de weekin de brievenbus! erg orgineel hahahah
ooohhh nou dat t-shirtje van 50%papa+50%mama =.... die is ook leuk niet dat het al zo ver is maar ik ga die site even bij mijn favorieten zetten en morgen verder neusen ! bedankt hoor weethetwel ! L.sybje
ik ben ook al helemaal aan het plannen hoe ik het ga vertellen als er een 2de op komste is wilde dan Elyesa een shirt laten drukken bij rainbowbaby's waarom staan IK WORDT GROTE BROER leek me wel leuk groetjes Talia