Nou als mijn vriend dit bij mij had geflikt dan had ik hem direct het huis uitgepleurt .. Malloot ! www.dumpert.nl - WAKKER WORDEN!!!
Daar zou ik ook zo klaar me zijn Wat een gevoel voor humor En dan 10x vragen are you ok are you ok, ja wat denk je kl**tz*k.
Ja maar wel eerst zeggen dat het zo goed ging In het begin dacht ik nog ow leuk hij gaat dr nat maken met wat water en dan wat meel maar toen hij later aan de tra begon vond ik het echt niet grappig meer .. :x
NOuja...... Ik zit echt zo te kijken: . Ik vind het echt niet grappig hoor! Dat is gewoon levensgevaarlijk! Die had ik echt geschopt totdat hij het lekker vond. Wat een klootzak!! En dan ook nog vragen: are you ok? Donderop man! Idioot. Ik zal jou is van de trap af mieteren, kijken hoe leuk jij het vind.
Ik vind het ook niet grappig hoor, daar heb ik het ook niet voor geplaatst, zat me gewoon dood te irriteren aan die gast ... vraag me af of ze dr rug niet heeft gebroken
Nee dat snap ik, doelde ook meer op die schoft. Want blijkbaar vind/vond hij het wel errug grappig. Bah, kan echt niet tegen zulke mensen.