Hoi dames, Wij zijn al meer dan 2 jaar bezig voor een tweede wonder. Ik loop nu in het ziekenhuis ze onderzoeken waarom ik elke maand ook bruinverlies heb 1 week voor NOD. Nu is mijn vraag.Mijn man doet aan fitness en sinds vandaag is die begonnen aan shakes. Hij gaat dus elke dag van die proteineshakes drinken. Wie van jullie is hierdoor toch zwanger geworden? Alvast bedankt...
Ik doe zelf ook aan fitness De shakes zouden geen (slechte) invloed moeten hebben, sterker nog; Eiwitten (de proteineshakes) worden gebruikt voor het sneller herstellen van de spieren, wat dus spiergroei stimuleerd. Voor spiergroei is testestoron nodig dus dat heft elkaar alleen maar op. Hieruit kan ik vrijwel alleen maar concluderen dat het enigzins bevordelijkt werkt met betrekking tot de zaadkwaliteit. Ik hoop dat ik u/je wat duidelijkheid heb geboden met deze reactie MGV, De vriend van deze gebruiker.
Is sommige shakes zit soja verwerkt.. Soja is voor de vruchtbaarheid, zowel voor man als vrouw, slecht. De stof fyto-oestrogeen zorgt er ook voor dat de menstruele cyclus in de war raakt (door de oestrogene werking). Althans, als ik de vele bronnen moet geloven. Voor mannen betekent dit dat ze onvruchtbaar kunnen worden. Tip bij lactose- of melkallergie: gebruik Soja Eiwit Isolaat ipv Soja Concentraat. Hier zitten de Fyto-oestrogenen namelijk niet in die juist schadelijk zijn voor de vruchtbaarheid!
ik zit hier ook een beetje mee.. mijn man in overzocht tijdens het zwanger worden van 1ste kind. toen was zijn sperma kwaliteit super goed. nu sport hij bijna elke dag en drinkt ook eiwit shakes en iets om het sporten te ondersteunen (geen anabolen of zo!!!) nu had ik gelezen dat veel sporten het zaad kwaliteit verminderd en ergens anders stond weer dat het goed was..?
Bedankt voor de antwoorden. Ik zie wel dat er verschillende antwoorden zijn.Dus of het nou wel of niet goed is zal de tijd laten zien...