Cyclus na vroege miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joycie1990, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie1990

3 feb 2014
    54
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

6 februari heb ik een vroege miskraam gehad, de bloeding heeft maar 2 dagen aangehouden, dus dat valt volgens mij gelukkig wel mee. Na een week nog een test gedaan en deze was zoals verwacht negatief.

Nu vroeg ik me af hoe je cyclus nu verder verloopt? Kan ik vanaf de dag dat ik ben begonnen met bloeden weer gaan tellen? Ik had hiervoor geen regelmatige cyclus maar ongeveer tussen de 23-30 dagen.

Is er een mogelijkheid dat ik alweer zwanger zou kunnen zijn? Soms heb ik geen trek in eten en als ik wat drink dan moet binnen een half uur naar de wc. Van het weekend waren we uit eten en toen was ik zondag zo beroerd en draaierig dat ik nu begin te twijfelen. Of zou het ook stress kunnen zijn omdat we nog met veel andere dingen bezig zijn?

Alvast bedankt!

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bij mij had ik 14 dagen na het beginnen van het bloeden weer n eisprong (ovu testen gedaan).
    Dus dat zou ik doen als je het zeker wilt weten (die vd action zijn goedkoop) en voor nu voor de zekerheid een testje als je idd denkt dat je zwanger bent. Succes!

Deel Deze Pagina