zoutzuur? Hoe komt ie daar nou aan dan? Ah ik moet er niet aan denken! Dat brand toch alles weg! Dat moet er niet best uit gezien hebben voor de nabestaande! getsie
ik geloof het eigenlijk niet eens allemaal zo, gezien de site en de berichtgeving. Misschien zit er ergens wel een kern van waarheid in, maar ik geloof nooit dat dit het volledige bericht is.
deze beter?(er stond onder het bericht: `Bron; Telegraaf` met een link naar deze link) Zelfmoord na ontslag - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
tja er krijgen er zoveel ontslag in deze tijd en ook met kinderen maar om dan daarom zoutzuur te gaan drinken vind ik wel erg ver gaan dus vind het zijn eigen schuld en niet die van zijn ex baas
Die mensen zijn al ziek in hun hoofd wij hebben ook een vriend verloren door zelfmoord maarja die was ook ziek anders doe je zoiets niet! en die mensen denken totaal niet aan hun dierbaren alleen aan zichzelf!
Deze man is geen idioot maar hij was ziek. Waarschijnlijk was zijn ontslag de druppel die de emmer deed overlopen. Er heeft ongetwijfeld veel meer gespeeld dan alleen dit. Maar om iemand die zelfmoord pleegt uit te lachen of een egoist of idioot te noemen gaat, in mijn ogen, wel ver. Iemand die zelfmoord pleegt heeft in zijn beleving geen andere uitweg. En alleen dat is al erg genoeg. Zelfmoord kan je bijna niet uit iemand zijn gedachten praten helaas. Ik heb te doen met deze man, al merkt hij er nu niets meer van en met zijn familie en andere nabestaanden.
Hier ben ik het helemaal mee eens, ik was dit topic aan t lezen en dacht het, maar wist niet hoe ik het goed moest verwoorden.
Yep, dat denk ik ook. Alleen bij haar spelen bepaalde emotie's mee waardoor het net even anders overkomt. Maar haar boodschap is idd hetzelfde.