Ik ben nu ruim 16 weken zwanger, en je begin het nu echt te zien. Er is echter één probleem... Mijn man durft geen seks meer met me te hebben. Hij is ernorm bang dat er iets met de kleine gebeurd. En wat ik ook zeg, het heeft geen zin. Ik heb al voorgesteld om dit bij de vk aan te kaarten (mss neemt hij het van haar wel aan), maar je raadt het al... dit wilt hij niet (daar heeft zij immers niks mee te maken...) We zijn vandaag bij de vk geweest, en zij heeft gevoeld waar en hoe groot ongeveer de baby is. Ze vroeg of hij ook wilde voelen. Dit heeft hij wel gedaan, maar zei meteen dat hij dit niet meer wilde doen, het ging veel te hard/wild voor zijn gevoel. Okee... ik kan best wel even zonder hoor (ik heb ook niet altijd zin meer), maar ik wordt al een paar weken 'afgewezen'. Heeft iemand tips?
Hij is zeker niet de enigste man die dit heeft, maar daar moet hij zich maar overzetten. Je baby zit beschermd in je baarmoeder, vliezen, vruchtwater,.. er kan helemaal niets met je kleintje gebeuren. 24 weken geen seks + na de bevalling nog een paar weken, hij zal wel bijdraaien
De VK heeft er alles mee te maken. Zonder seks geen baby immers, of je moet al via de kliniek komen. Al zou je uk willen raken dan zou het nog niet lukken, en seks om de bevalling op te wekken werkt pas als je uk daar rijp voor is. Vind het vooral sneu voor je, dat je man zo de ignoramus uithangt. Klinkt me alsof het hem geen biet interesseert, anders had ie het vast gegoogled.
Ehm... Het hoeft er toch ook niet altijd wild aan toe te gaan. Er zijn meedere manieren om nog intiem te zijn. Dat eens proberen en wie weet gaat ie vanzelf een keer verder, hihi
Mijn kerel is een echte borstenman, en verheugde zich enorm op mijn groter wordende borsten.. maar nu het echt joekels zijn vind hij ze bijna eng, en totaal niet erotisch meer. Melkmachines noemt hij ze nu Ik denk dat je man gewoon even moet wennen.. Wij doen het ook een stuk minder nu, we zien die kleine beide al heel hard heen en weer schudden in mn buik, en die gedachte werkt ook niet heel opwindend
Oh wat vervelend voor je zeg! misschien een idee om hem boekjes te laten lezen? Info op internet dat het geen kwaad kan? mijn man vond het in het begin ook spannend, maar geloofde mij gelukkig dat het wel kon! nu met m'n mega buik is het wel minder prettig, maar "handmatig" kun je ook een hoop...
?? Sorry, maar dit heeft er niks mee te maken hoor. Hij is (te) beschermend. Hij is gewoon bang dat hij de kleine bezeerd of zo. Het is zeer zeker niet zo dat het hem niet interesserd. En wat betreft de vk... hij praat er gewoon niet graag met anderen over. Ik vind jouw reactie een beetje kort door de bocht. Daar komt nog bij dat ik gevraagd heb om tips, niet om mn man te bestempelen als ongeïnteresserd.
Dit ja Mijn vriend durfde eerst ook niet maar toen hebben we het op andere manieren 'opgelost' Of misschien een standje waarin hij niet tegen je buik aan boemst? Kan me voorstellen dat dat eng is voor hem.
Mijn vriend heeft dat ook gehad toen wij met de 20 weken echo hoorde dat de placenta laag lag. Inmiddels is die al omhoog gegroeid Wat dat betreft heb ik een mazzeltje dat mijn vriend altijd redelijk snel komt, dat is ook iets waar hij niets aan kan doen. Hij doet gewoon heel zachtjes en voorzichtig. En we zijn vaak ook op een andere manier intiem. zoals Bulakgirl al zegt, ik doe vaak ook "handwerk" en "mondwerk". om het maar ff netjes te omschrijven. Dat vind mijn vriend ook helemaal geweldig.
Hier gelukkig geen last van, maar VL begint nu een beetje 'moeilijk' te doen over dattie er minder goed 'bij' kan, hahaha miepert. Je kunt ook tijdelijk 'overgaan' op hand/vinger/mondwerk, maar voorzichtig kan je ook voorstellen, niet helemaal diep, en gewoon zachtjes doen, dan kan je man er aan wennen, en zien dat alles goed gaat. Liefs,