Man dwingt kat tot roken cannabis

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    LONDEN - Een Britse man mag in de komende tien jaar geen dieren houden, omdat hij een kat dwong tot het inhaleren van cannabis. Een rechtbank in South Shields in het noordoosten van Engeland heeft dat donderdag bepaald.

De 20-jarige Mark Kane had de kat in een tas gestopt. Daarna blies hij de rook van een joint in de tas. Vervolgens zwaaide hij de tas met de kat rond zijn hoofd.
    Met zijn mobiele telefoon maakte Kane opnames van de versufte kat.

De rechter zei dat de jonge Brit de kat onnodig heeft laten lijden. Kane was niet de eigenaar van de kat; hij paste erop. Sinds het incident is het huisdier verdwenen.

2. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeee, wat een kl**tzak!!!!!! Eikel. Arme poes, echt ik vind dierenleed wel zo'n beetje een vand e ergste dingen die er bestaan:x:x

3. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Nou ja, die vent spoort niet!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat kunnen mensen toch wreed zijn naar dieren toe! Bah!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wat een zieke mensen heb je toch zeg!!:xdie moeten ze voorgoed opsluiten!!

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje, die krijgt nog een grotere straf dan wanneer je in Nederland een heel asiel zou martelen..
    Terecht natuurlijk want je moet met je poten van dieren afblijven. ( als t niet goed bedoeld is dan.. )_

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een mafkees. Wat zielig voor die kat.

8. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

we zullen hem eens ff ronddraaien als ie zich beroerd voelt. Es kijken hoe hij er dan bij loopt. Stomme idioot. Kan hier egt kwaad om worden *!#@Y(*#

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    sjonge jonge jonge.. wat een klootviool.
    vastbinden op een plank en laten onderschijten door 50 katten en de ogen uit zijn kop krabben.. wat een sneu figuur

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    :$ ik snap dat soort mensen echt niet!!! arm katje

11. Celest

Celest Bekend lid

17 sep 2009
    575
    0
    0
    Moederen
    Thuis
    Verschrikkelijk natuurlijk!

Waarom het artikel vooral wordt besproken door de cannabisrook begrijp ik niet helemaal. Een kat in een tas stoppen en dan keihard rondslingeren lijkt me nog het ergste deel van dit verhaal...

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ongelooflijk wat een hork... We zullen hem idd in een tas stoppen en ronddraaien, leuk he?

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    het schijnt dat dat helpt tegen weglopen van een kat na een verhuizing. Omdat hij dan gedesorienteerd raakt en de weg naar zijn oude woning niet meer weet. Dan nog is het belachelijk.. maar niet heel ongewoon..

14. 4days

4days Niet meer actief

Ohwnee, wat een sul.

15. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Wat lopen er toch veel idioten rond op onze aardbol!! Vreselijk om dit te lezen! Net als dat 'animal cops' op televisie, daar kan ik ook nooit naar kijken. Zet ze allemaal maar lekker op een onbewoond eiland met de meest enge en vooral giftige beesten die er bestaan. Of lekker laten verslinden door een tijger...

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yep. Idioot. Ballen eraf. Klaar!

17. Celest

Celest Bekend lid

17 sep 2009
    575
    0
    0
    Moederen
    Thuis
    Ik probeer animal cops wel eens te kijken, tot het te heftig wordt en er tranen ontstaan achter m'n ogen. :(
    Magere dieren; iets wat ooit eens een paard is geweest...
    Honden met ingegroeide halsbanden...
    Ga zo maar door... :(

Nee, de ellende wat -sommige- mensen hun dieren aandoen, dat is echt niet te bevatten! :x

Gelukkig zijn de meesten onder ons normaal, en nemen een dier om het te verwennen! :) Met liefde en aandacht!

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Dan moet je eens proberen om niet naar het achtergrondmuziekje te luisteren. ;) Dat triggert de tranen namelijk hahaha. :D

Deel Deze Pagina