Vroege cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tammy1988, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy1988

tammy1988 Lid

18 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

zoals ik al eerder ergens vertelde ben ik 12 februari gestopt met de pil (toen ook ongesteld geworden en heb vanaf toen ook geteld naar me volgende)
    Nu ben ik al op dag 23 ongesteld geworden, is dit dan vroeg?
    heb afgelopen nacht wakker gelegen van de ontzettende pijn in de onderbuik en boven benen, heb een ibrobuphen genomen en dat heeft geholpen.
    Meer meiden die zulke krampen herkennen? en wat doen jullie er tegen?
    nu maar weer afwachten hoe lang me volgende cylus gaat duren

2. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Zoals je vast zelf ook al weet kan je cyclus even nodig hebben om weer regelmatig te worden en dan kan het dus voorkomen dat je een kortere cyclus hebt.

Toen ik mijn pil nog slikte had ik ook erg veel last van krampen. Zo erg dat ik de eerste 2 dagen van mijn menstruatie 's morgens gebukt naar de wc ging omdat het zo pijn deed. Ook 's avonds in bed had ik er veel last van. Bij mij werkte een warme kruik erg goed en ik heb een tijdje Feminax (weet niet meer hoe je het schrijft) en dat is speciaal tegen menstruatiekrampen.

succes!

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Hey!

23 dagen is niet te kort voor een goede innesteling, onder de 21 dagen wel! Dus daar hoef je je gelukkig geen zorgen om te maken ;)
    Die krampen zijn erg vervelend inderdaad! Ben op dag 2 en 3 altijd erg misselijk en met momenten erg duizelig waarbij ik soms bijna nokkie nokkie ga!! :(
    Neem altijd ibuprofen, die werken bij mij altijd heel erg goed! :)

Deel Deze Pagina