Man en damesondergoed

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door ConfusedMom, 10 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal

    Ik weet niet zo goed wat ik moet

    Ik heb zojuist damesondergoed gevonden in mijn man zijn tas. Meerdere strings kapot geknipt bij het kruis zodat hij het kon dragen

    Het is trouwens damesondergoed wat van mij zelf was dus niet van een andere vrouw.

    Hij vertelde me dat hij graag eens wou proberen hoe het was om dames ondergoed te dragen.. Ik weet niet of ik in schock ben ofzo, want ik kan het alleen niet geloven maar ik heb geen idee wat ik er van vind... Ja ik vind het natuurlijk heel raar maar wat ik er mee moet weet ik niet

    We hebben een tweeling van 3 jaar en zijn 9 jaar samen.

    Aangezien er kids in het spel zijn zet ik niet zo snel een punt achter onze relatie als wat ik anders misschien wel zou overwegen

    Sorry voor het warrige verhaal maar op dit moment kan ik het niet zo goed verwoorden allemaal

    Ik heb tegen hem gezegd dat ik het ook even niet zo goed weet wat ik hier van vind en mee moet.. Ook zei ik dat ik het had kunnen waarderen als hij gewoon had gezegd die behoefte te hebben, maar hij schaamt of schaamde zich er voor dus heeft hij niets tegen mij gezegd.

    Hij zegt dat damesondergoed dragen niets voor hem is, maar dat vind ik vaag want hij heeft het overduidelijk meerdere keren geprobeerd want anders zou het maar 1 of 2 strings zijn en niet een stuk of 5.


    Ik schaam me ook gewoon eigenlijk, dat mijn man deze behoefte blijkbaar had of heeft! Het is natuurlijk niet iets alledaags ofzo...

    Bedankt voor het lezen

    Groetjes
     
  2. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Iedereen heeft andere dingen die hij/zij opwindend vindt, ik zou hier eigenlijk niet over oordelen - het is gewoon damesondergoed, geen extreme wurgseks ofzo. Een deel van die opwinding komt ook door het feit dat het wat beschamend is en niet alledaags.
     
  3. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw
    Ja het is gelukkig vrij onschuldig op dat vlak. Als ik zo naar mijn man kijk dan kan ik het haast niet geloven het is echt een grote brede kerel zeg maar!
    Zou je het niet een beetje vreemd vinden als jouw man dit zou doen? Ik vind het trouwens heel mooi van je dat je er niet over oordeelt dank je wel.
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ieder zn meug denk ik dan. Enige waar ik erg om zou balen als mijn goede ondergoed kapot geknipt wordt ervoor. Hij kan beter zelf wat aanschaffen voor zn stimulatie.

    En ja ik zou ook echt wel even raar opkijken als mijn man mijn ondergoed draagt. Tuurlijk :) je bent ook maar een mens die nogal wordt overvallen hierdoor.

    Vrouwen ondergoed fetish komt volgens mij best vaak voor, hij is iig zeker niet de enige hetero man die het opwindend vindt
     
    Robijn89, GossipGirlxoxo en ConfusedMom vinden dit leuk.
  5. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.484
    1.441
    113
    Dat is natuurlijk niet zo gek, hij had blijkbaar je reactie erop wel goed ingeschat, aangezien je zou overwegen de relatie te verbreken als jullie geen kinderen hadden...

    Ik kan me opzich wel voorstellen dat het even een schok is, je beeld van je man verandert hierdoor natuurlijk wel een beetje.

    Persoonlijk zou het mij niet uitmaken. Ik vind het zo'n onschuldige fetisch, daar doet ie echt niemand kwaad mee.

    Het is ongetwijfeld extra spannend voor hem omdat het niet "hoort", zeker niet bij een grote stoere man.
     
    ConfusedMom vindt dit leuk.
  6. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw

    Ja, maar ik doel dan eigenlijk om het liegen, niet eens om het passen of uitproberen om damesondergoed te dragen.
    Hij heeft eerder om iets onbenulligs gelogen en hij weet dat ik liegen echt niet oke vind!

    Ik vond het geen waarom hij loog niet eens erg maar wel dat hij er om loog. Het is een volwassen man en ik vind dat je dan gewoon normaal eerlijk kunt zijn

    En je hebt zeker gelijk hij doet er niemand kwaad mee beter dit dan een heftige fetisj ofzo
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw
    Ja ik zei ook dat ik het echt niet grappig vond dat het nog kapot was geknipt ook.. Als ik zou willen koop ik zo nieuwe hoor, maar een string hoorde bij een setje wat ik niet zomaar kan kopen hihi.

    Ik vind het wel heel fijn dat jullie zo begripvol en netjes reageren allemaal, dank je wel daarvoor!!!!!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mja, liegen... hij heeft het gewoon niet verteld, toch? Ik vertel ook niet altijd alles, zeker niet als het een beetje gênant kan zijn.

    Het kapot knippen zou ik ook niet leuk vinden. En ik zou ook best wel even staan te kijken als ik dit van mijn man zou ontdekken, zeker niet dat ik meteen zeg;’Oh joh, ik heb nog een mooie string met bloemetjes voor je die echt bij je past!’ ;) Maar verder? Mja, ik heb ook zo m’n turn-ons zeg maar, en die hoeven niet aan de grote klok, niet omdat hij het niet mág weten, maar omdat dat gewoon meer iets voor mezelf is...
     
    ConfusedMom vindt dit leuk.
  9. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.477
    1.715
    113
    Ik kan me voorstellen dat hij dit te gênant vond om te vertellen of bang zijn dat je het niet begrijpt.
    Ik zou hem denk ik gewoon laten. Maar ik zou wel willen weten waarom hij dat doet. Wil hij het vaker dragen. Is het uit opwinding/spanning of wil hij ook andere dameskleding aan...
     
    ConfusedMom vindt dit leuk.
  10. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Wilde ie proberen hoe een string zat, of hoe kant aanvoelde ?
    Er bestaan ook gewoon mannen strings,mocht het hem bevallen zijn.

    Zou hier toch wel een gesprek over voeren waarom ie het stiekem gedaan heeft, al kan ik me voorstellen dat ie zich er voor schaamt.

    Hoeveel strings had ie gepakt van je? Had je ze nog niet gemist? Of heb je gewoon veel setjes? K zou ze wel vrij snel missen,als het om een stuk of 6 zou gaan.

    * k lees net dat het om 5 stuks gaat
     
    ConfusedMom vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zou me doodschrikken. Denk dat uiterlijk totaal ook los staat van dit soort voorkeuren of experimenten van mannen. Heb je er inmiddels over gesproken met hem? Hoe vaak hij het geprobeerd heeft? En hoe lang al? En waarom 5 slips als het niet beviel? Dacht hij ander stofje zit misschien wel lekker? Dacht hij niet dat jij die slipjes zou gaan missen? Had hij het eerlijk verteld als je het niet ontdekt had?
    Dat zijn allemaal vragen die in mij opkomen in ieder geval. En jij hoeft je niet te schamen hoor, jij kan hier niets aan doen toch?
    Is jouw beeld van hem nu niet compleet veranderd? Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk ik mijn man direct een heel stuk minder (seksueel) aantrekkelijk zou vinden als ik hier achter zou komen. En ik zou me belazerd voelen dat hij dit stiekem heeft gedaan en mij niet in vertrouwen heeft genomen dat hij dit eens wilde proberen, want eerlijk is eerlijk, dit is toch best extreem? Of ben ik daar preuts in?
     
    PotjeGoud, Neuzeke, suus1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw
    Ik heb heel veel ondergoed (en kleding) dus eerlijk merkte ik het niet. Ik heb ook items dubbel en gooi zelf vaak iets weg als het niet helemaal meer netjes is dus ik had er geen idee van.


    We hebben er vandaag veel over gepraat. Ook omdat ik graag wilde weten hoe en waarom etc!

    Het begon toen hij de was aan het opruimen was en stuitte op mijn ondergoed. Hij vroeg zich af hoe het zou zitten en heeft toen savonds toen ik naar bed was geprobeerd hoe het zat


    Ik zei dat hij dat toch ook kon doen als ik bijvoorbeeld boodschappen aan het doen was of met de kinderen weg was hij had daarvoor niet 5 strings hoeven te pakken maar kon het ter plekke uitproberen leek mij.

    Moet wel zeggen dat hij vaak zomaar iets beslist, zo van hij denkt niet ergens overna dus hij heeft denk ik een hand slipjes gepakt en die verstopt en savonds aangetrokken etc
     
  13. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw
    Dat heb ik inderdaad ook aan hem gevraagd we hebben eigenlijk heel normaal zitten praten, en ik vroeg eerlijk of hij nog meer behoeftes had. Hij zegt dat hij die niet heeft en dit anders de juiste manier was om alles te vertellen

    Ik gaf hem ook de keus om anders bijvoorbeeld eens in de maand alleen thuis te zijn zodat hij kon doen en laten wat hij wilde. Maar hij heeft hier geen behoefte aan en heeft geen andere interesses

    Hij vond het trouwens niets voor hem en kon niet begrijpen dat vrouwen een string prettig vinden zitten.
     
  14. ConfusedMom

    10 jun 2020
    11
    7
    3
    Vrouw
    Ja we hebben er een tijd over gepraat en hij kwam oprecht over

    Nee hij had het niet verteld want hij schaamde zich er echt voor wat ik ook goed kan begrijpen.. Het is natuurlijk wel erg raar.. Naja dat vind ik en dat vond hij zelf ook wel. Hij snapte ook niet waarom hij de behoefte had om dat te proberen maar hij is wel iemand die niet nadenkt over dingen. Dus gewoon impulsief iets doet (zoals in dit geval een hand vol slipjes pakken en aantrekken en proberen)


    Hij vond het niet erg prettig zitten en vond het niets voor hem maar ik vroeg me wel af waarom hij het dan een paar keer heeft geprobeert..

    Ja mijn beeld is denk ook wel wat anders nu... Ik weet het niet zo goed, het is nog steeds een lieve goede man hoor maar ja ik snap niet helemaal waarom hij die behoefte had. Uiterlijk zegt natuurlijk niets maar ik kan me niet voorstellen dat mijn grote stoere man de behoefte had om mijn strings aan te trekken...

    Misschien ligt dat dan wel weer aan mij hoor, het gebrek aan inlevingsvermogen of hoe je het wilt noemen hihi
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha ik zou volledig afknappen op mijn vent als die met mijn ondergoed gaat lopen. Het idee alleen al. Ik zou hem niet meer serieus kunnen nemen.
     
    Mus, Mammavantwee, Neuzeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dit is dus ook mijn eerste gedachten. Ik denk dat het voor mij persoonlijk heel lang zou duren voor ik me weer (seksueel) aangetrokken zou voelen tot mijn man. En ik zou de gedachten niet los kunnen laten wat het volgende is of wat hij stiekem nog meer geprobeerd heeft? Mijn sexy jurkjes? Een bh? Hakken? Make up? Ga zo maar door. Dit zou echt wat met mijn vertrouwen en mijn beeld van hem doen en dat zal lang duren voor (en of) dat nog hersteld. Misschien ben ik daar heel overdreven en extreem in hoor. Maar ik vind dit zo gigantisch onaantrekkelijk en een vreselijke afknapper.
     
  17. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Mwah. Ik heb ook wel eens een boxer van mijn man aangetrokken. En er geeneens over nagedacht of dat raar zou zijn. En eerlijk gezegd denk ik dat heel veel vrouwen dit ook wel eens gedaan hebben. En ik vond het draaggemak nog al tegenvallen dus heb ik maar een paar boxers voor vrouwen aangeschaft.

    Dus dan blijft over het stiekeme. Ik snap dat je daar nog het hardste van geschrokken bent.
    Fijn dat het nu wel bespreekbaar is. En als ik je berichtjes verder lees is de ergste schrik er voor je/jullie af al.
     
    WinterBird vindt dit leuk.
  18. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik zou om deze reden niet zomaar een punt achter de relatie zetten of je nou wel of geen kinderen hebt. Iedereen heeft zn eigenaardigheden en ik snap heel goed dat hij dit niet even zomaar verteld. Hij schaamt zich natuurlijk kapot. Misschien was hij gewoon nieuwsgierig. En misschien vind hij het wel heel lekker zitten.. tja.. waarom mogen mannen geen strings dragen en vrouwen wel.. Ik zou mijn man niet in string hoeven zien, maar als hij het overdag draagt met gewoon een broek eroverheen.. tja.. voor wie is het dan een probleem..
     
    momwithcamera, Bloem2310 en ConfusedMom vinden dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.938
    15.247
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja echt hoor en dan de volgende stap is een panty met pumps ;)
     
    Bellybell vindt dit leuk.
  20. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Daarom dus niet zo gek dat hij het ‘stiekem‘ deed.
     
    WinterBird, rijo, Shakes en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina