hoi hoi kunnen ballerina's nu al hihi had namelijk over dr vorige schoenen klachten en toen mocht ze nieuwe schoenen uitkiezen alleen had ze maar keus uit ballerina's dus die hebben we maar gekozen met lente int voor uit zicht maar kan t eigenlijk nu al weg of loopt heel eerlijk mn dochter voor schut thnx alvast ze heeft dr wel een sokje eventueel in
Ja hoor kan best nu al, als het droog is. Vanochtend had Lisa haar ballerina's aan met jurk en maillot. Ze heeft deze: Hush Puppies - blauwe ballerina's | Dolcis.nl
Ja hoor, hier loopt mn dochter ook al wel op haar ballerina's en klasgenootjes zie ik er ook wel op. Ze draagt er sokken in of een maillot.
Nog niet aan gehad hier maar ik ga ze van het weekend tevoorschijn halen. Ik heb ze zelf overigens al wel aan
Sorry, maar sokken in een ballerina vind ik echt not done... Een maillot alla... Vandaag met een legging en een blote voet zeg ik: JA!
ik zag zelf kindjes op slippers uit school komen Mijn dochter had naar school dr laarsjes nog aan. Maar goed, toen we om 8 uur weggingen was het niet echt heel warm nog.
Ja hier vandaag ook aan.. vanochtend met enkel sokje (effen grijs in grijze ballerina's) en vanmiddag zonder sokjes
Eigenlijk wel mee eens. Maillot eigenlijk ook niet, whaha Ik denk dan altijd: als het nog te fris is voor gedeeltelijk blote voeten, doe dan dichte schoenen aan.
Die heeft dochter nog niet alleen dr zwarte winter laarzen (Ze krijgt uiteraard nog wel gympjes sandalen en slippers maar nog geen tijd gehad samen met haar naar winkels te gaan)
hmm ik vind legging met blote voeten ook raar Of maillot of niks.. Bij voorkeur niks. Maar... Daar is het echt het weer nog niet voor
Oh dat gezeur altijd over sokken in ballerina's...Bij volwassenen vind ik het ook geen gezicht nee, maar mijn meiden krijgen toch echt witte enkelsokjes, heel beschaafd, aan in hun ballerina's. Omdat ze anders na een schooldag de blaren op hun voeten hebben staan en die leuke schoentjes na één dag nooit meer aan willen. En laat staan die zweetvoetjes in de zomer waardoor alles plakt. Ik vind het zo sneu dat kinderen op die leeftijd al aan het gangbare 'modebeeld' moeten voldoen. Ja mijn kindjes zien er altijd leuk uit maar nee, dat gaat niet boven comfort.
Nee hoor... Ik weiger gewoon al 7 jaar om ballerinas te kopen. Heb ik geen sokken-"probleem" ook. Maar goed.. Laatt beloofd dat ik weleens zou kijken en wat je belooft...
Haha . Ik vind ballerina's toch echt wel de leukste zomerschoenen voor meisjes, zeker voor onder rokjes/jurkjes
Hier vaak sandalen en slippers.. of van die dunne stoffen gympjes. Beetje afhankelijk van het weer. Maar ik heb het beloofd.. En zelfs even gekeken.. Ze moet maar een keer mee
Helemaal mee eens. Hier zien de kinderen er ook altijd leuk en verzorgd uit maar ik ga mijn jongste dochter niet in een schoen zonder sok wringen omdat ik als moeder zijnde dat zoveel leuker vind staan. kan me ook totaal niet boeien. Dan misschien een minder fraai gezicht dan dat mijn kind blaren op haar voeten zal krijgen. Ik weet zelf wat een ellende dat is.
Overigens zie ik niet waarom ik schoenen zou moeten kopen waar je blaren van krijgt. Dat lijkt me sowieso niet de bedoeling.