Man en ik hebben discussie, wat vinden jullie

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairy Tale, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, ik zal de enige wel zijn, maar ik kan me de man van TS ook wel voorstellen. Zus bied 2/3 mnd geleden aan om het te pakken, is het dan zo'n moeite om iets wat ze zelf beloofd hebt te pakken? Ik bedoel, er is niet een weekje overheen gegaan, maar WEKEN.

En ja.....belofte maakt schuld, dus ik snap best dat man nu gaat vragen waar het blijft. Ik ga er nl even van uit dat jullie het op jullie vakantie nodig hebben een dezer weken. En dat hij wil weten of het nog komt, of dat hij het moet kopen.

Mijn mening: ik vind het geen stijl van zus om jullie, terwijl zij het zelf heeft voorgesteld, zo lang te laten wachten.

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

+1
    Daarbij is makkelijk gezegd om te zeggen dat je als er zo moeilijk over gedaan wordt, je een nieuwe moet komen, maar wie zegt er dat daar budget voor is? Als je erop gerekend hebt dat je iets overneemt en het dan vervolgens alsnog moet kopen (en dan moet je dus wel naar een vergelijkbaar iets kijken, zit nogal veel verschil in kwaliteit bij die dingen!) kan dat ook niet altijd financieel! Als iets is toegezegd hou je ook ergens rekening mee!

3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    We laten het ook voor wat het is maar mijn man kan soms wat principieel zijn. :)

4. rums

rums Niet meer actief

Waarschijnlijk was de nood nog niet zo hoog dat er al 2 a 3 maanden overheen zijn gegaan. Dus hij kan gewoon wachten! En ik vind ook dat als ze veel werk hebben om het te pakken dat er geholpen moet worden.

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mee eens

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Dit. Hij wacht nu maar tot ze weer terug van vakantie zijn. Als het zo dringend geweest was, had hij geen 2-3 maanden moeten wachten.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Wel als je er een hele vliering voor moet leeghalen, daar zou ik vlak voor mijn vakantie ook niet vrolijk van worden.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier sluit ik mij bij aan. :) En ik zou er nu verder niet meer over beginnen en zelf ééntje kopen. Maar dit 'incident' wèl in het achterhoofd houden als zíj nog eens een keer iets willen overnemen. ;)

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja ik snap je man ook wel. Maar hebben jullie het zelf op korte termijn nodig?

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Het is jouw zus, had jij het niet moeten regelen?

Je kunt toch zelf even op hun vliering kijken en pakken? Tja….Ik weet niet wat voor troep zij op haar vliering heeft, maar zoiets pak je toch zo?

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is toch haar EIGEN schuld? Had ze het niet moeten beloven: Belofte maakt schuld!

Als ik die zus was geweest, had ik ook vast gebaald, MAAR ik zou dus wel de hele vliering afzoeken, puur omdat ik het beloofd heb!! Had ik mijn grote mond maar moeten houden. Bovendien had ik daar geen 2 a 3 mnd mee gewacht, maar veel eerder!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Na zo lang wachten had ik het gewoon zelf gekocht.
    Kijk leuk dat je aanbied dat ik het mag hebben, maar dan wil ik het wel graag krijgen want ik heb het nodig. Als je dat niet voor me wilt regelen dan, prima..is geen must..Maar dan koop ik het zelf wel.

En wat betreft zo last minute, ik zou daar ook niet meer op zitten te wachten.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dit dus!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    En dit ook!

15. misa

misa Niet meer actief

Tja niet netjes als het maanden geleden al beloofd is. Maar als je het heel graag wilt had je er eerder om moeten vragen of het zelf kopen. :)

Deel Deze Pagina