Ik betaal echt zelden de volle mep. En toch koop ik het hele jaar door. Er is altijd wel korting. De meeste winkels hebben een hoekje met sale achterin.
Ligt aan de winkel. Grote zaken en warenhuizen zullen wat meer korting hebben als de kleinere zaken. Wij hebben bijvoorbeeld (schoenenzaak) van december tot maart uitverkoop en van juni tot ongeveer september. In januari komt de nieuwe collectie binnen en dan gaat er echt niets vanaf.
Haha, daarom laat ik mijn man thuis met winkelen! En idd, als je goed zoekt vindt je altijd wel een uitverkoop. Maar in januari en juli is de uitverkoop altijd wel het beste!
Ik vind dat het ligt aan de winkel. Een kinderkledingzaak hier heeft alleen alleen in januari en juni hoge kortingen. De rest van het jaar weinig tot geen korting.
Volgens mij dit. Meeste winkels hebben altijjd wel een sale rekje,maar de meeste korting is volgens mij als de kledingwinkels over gaan op het volgende seizoen,zoals nu. Nu komt het voorjaars en zomerspul weer binnen. Mn manheeft trouwens niks te zeggen over alles wat ik voor mezelf en kinderen koop
Volgens mij heeft er altijd wel één winkel een beetje sales of opheffingsuitverkoop. Maar begin januari en aan het eind van juni heb je altijd de mega sales omdat winkels dan overgaan op hun nieuwe collectie. Dan kun je dus echt producten vinden voor 60 of 70% korting.
Ik ga de stad in wanneer ik wat nodig heb en ja het is altijd wel uitverkoop.heb nog nooit de volle mep betaald. Juni en dec hebben de winkels enkel ramen vol etiketten en maken ze hele veel reclame met bijv vlaggetjes week etc maar loop je nu de ca in heb je ook paar rekken vol uitverkoop. Dit zo met alle winkels. Mensen zijn gewoon gevoelig voor stickers en reclame als 50% korting en zo rond de kinderbijslag en vakantiegeld wordt er volop actie gemaakt terwijl de aanbiedingen niet veel anders zijn dan rest van het jaar.
Hahaha zo zie ik het ook wel ja. Ik háát winkelen, kom ook alleen in winkels wanneer dat noodzakelijk is (vindt mijn man totáál geen probleem natuurlijk!). Voor mijn gevoel hebben ze ook altijd uitverkoop als ik er toch kom, en dat is echt niet alleen in juni/januari. Alleen in bepaalde periodes zullen ze er extra reclame om maken waardoor het zo lijkt.
Er is altijd wel een uitverkoop of een aanbieding.. Maar in januari (waarin ik meestal blut ben) zijn de grootste afprijzingen. Vaak 70%.
Ik zie dus dat hier ook de meningen uiteen lopen. Ik koop altijd in de uitverkoop (ja de echte uitverkoop 😜 met bijv tas vol voor 5 euro bij zeeman)