Ik ben momenteel 36 weken zwanger van onze tweede zoon en wij hebben nog steeds niet DE NAAM gevonden!!! Onze zoon van twee heet Julian en wij zoeken een naam wat daar leuk bij is. Zelf hebben we een lijstje van: Nilan, Nolen, Liam, Dario, Wat vinden jullie van deze namen en welke paste het beste bij Julian. Alle hulp voor een leuke naam is welkom!!!!
Ik vind ze allemaal niet bij Julian passen. Als ik moest kiezen zou ik voor Nolen gaan, omdat Nilan en Liam en beetje jut en jul is bij Julian, en Dario vind ik een beetje ordi.
Ik vind Nilan en Liam persoonlijk niet zo goed passen. Dario wel! Dus daar zou ik voor gaan. Nolan past ook prima maar spreekt mij wat minder aan.
Nilan heeft dezelfde eindklank als Julian dus zou ik niet nemen Nolen kan wel maar hoe spreek je dat precies uit? Liam vind ik een hele leuke naam maar daar zit ook weer LIA in dat ook al in Julian zit. Dus Dario vind ik het meest bij Julian passen maar de mooiste naam van het lijstje vind ik Liam.
bedankt voor jullie reactie. hebben jullie nog leuke ideeen of suggesties voor een leuke stoere naam wat bij Julian past?!?!
allemaal leuke namen maar nog niet de wow-factor! we zoeken iets wat je in Nederland maar ook in het buitenland goed kunt uitspreken. Hoplijk heeft iemand nog leuke ideeen. Alles is welkom en bedankt voor het meedenken
Liam vind ik de beste. Maar niet super. Sebastiaan Morris Vince Noud Tygo Quin Jurgen Collin Christiaan Ruben Seth Samuel David Silvijn Stijn Lucas Timo Thijmen Tobias Vincent Nathan
Julian & Thomas Julian & Thijmen Julian & Tygo Julian & Sven Julian & Daniel Julian & Ruben Julian & Lars
Vince, Tycho, Robin, Kylian, Kjeld, Aron, Simon, Casper, Merijn, Melvin, Jorick, Camiel, Justin, Boris
Heel erg bedankt voor het meedenken maar helaas nog niet DE naam gevonden. Ik moet toch maar eens gaan opschieten zelf vinden wij de naam Nilan erg leuk, maar zijn bang dat deze teveel lijkt op Julian (naam van onze eerste zoon). Wat vinden jullie? LIjken ze teveel opelkaar? Leuke ideeen zijn nog altijd zeer zeer welkom. En bedankt voor het meedenken en reageren
leuke naam Nilan. vind het leuk passen bij julian. onze zoons heten Jarno en Milan. Jens, Jesse. Sander, daan, misschien een idee. succes met de laatste weken.
Bedankt voor je reactie Esje Leuke namen hebben jou zoons. Zelf vinden wij Milan ook ontzettend leuk, maar vrienden van ons hebben deze naam al vandaar dat we dat niet doen. En nu dachten wij aan Nilan en vinden het echt ontzettend leuk. Maar we zijn bang dat het teveel lijkt op Julian en denken dat misschien Nilan verward gaat worden met Milan? dus daarom twijfelen wij zelf nog. Verder vinden we de naam Kian, Dinand ook wel leuk. Het is echt heel erg lastig!!!