Hier nog zo'n eigenwijze baby. Ik voelde al gekriebel met 16 weken en sinds een aantal weken ook schopjes die steeds harder worden (mijn placenta ligt aan de voorkant). Afgelopen week heeft papa het voor het eerst gevoeld (ruim 22 weken) en de kleine stopt ook gelijk als hij zijn hand op mijn buik legt. Wel heel vreemd zeg, dat iedereen dat heeft!
ik voelde het kindje voor het eerst met 17 weken en mijn man met 23 weken daarvoor hield het kindje op met schoppen al hij zijn hand op mijn buik legde groetjes
Ik weet niet of het kan maar ik voel niet iets van binnen maar als ik er goed voor ga liggen met mijn hand op mijn buik en echt rustig blijf liggen. af en toe kleine ja geen schopjes maar dat er iets beweegt en ineens tegen je buik aan komt voel ik. Maar is het niet gek dat ik daar buiten niks voel ik bedoel gewoon van binnen? Of is het helemaal ons ukkie niet wat ik voel?
Ik voelde hem pas met 20 weken, achteraf gezien denk ik wel eerder, maar was me er met 20 weken echt bewust van. Mn vriend voelde hem een paar dagen later ook al. Nu voelt ie em heel af en toe want ook die van ons stopt meestal met trappen als papa zn hand erop legt!
Ik voelde het zelf met 15 weken. Mijn vriend voelde hem voor het eerst met 19 weken. Als hij zijn hand op mijn buik legt gaat zijn hand ook helemaal tintelen, zo mooi
Ik voelde haar zelf pas met ongeveer 22 weken schat ik. En haar papa pas met 25 weken. Precies weet ik niet meer, maar 't was vrij laat. Placenta lag ook voor. En nu nog steeds hebben we een erg rustige baby .