Man en plassen!

Discussion in 'De lounge' started by Dahlia, Jul 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha... ik heb een keer gemerkt dat mijn man na het poepen gaat staan en dan gaat plassen. Uhh... dat is natuurlijk nog erger, want dan ketst de plas tegen de poep aan en gaat het misschien wel tegen de rand omhoog. Lekkere praatjes he? Het lijkt wel alsof mijn lieverd een fobie heeft voor zittend plassen als ie zelfs na het poepen gaat staan voor zijn plasje.

Ik vraag me ook af bij mannen die gaan zitten of hun ding dan niet tegen de rand aan bungelt, want dat vind ik ook smerig als we later seks hebben. Onee mannen drukken hem dan naar beneden he?

Maar ik wil het wel graag. Hoop dat de mijne ooit nog veranderd en gaat zitten.

2. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

Jun 8, 2009
    311
    0
    0
    hihih, mijn kerel zit ook altijd met plassen, hij vindt het zelf beter omdat hij niet echt lekker mikt hahahaha

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

:D

Hier plast mijn man wel zittend maar toch vind ik regelmatig druppen op de vloer - bah... Denk maar niet dat hij dat ziet ;)

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

In een vorig leven denk ik....

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Nou, overdreven of niet: na heel vaak midden in de nacht in de zeik gezeten te hebben (als ik het licht aan moet zetten om dat te controleren ben ik klaarwakker) heb ik gedreigt dat ik de hele wc vol smeer met menstruatiebloed als hij niet zittend ging plassen. Heb eerst al het andere geprobeerd, zoals vragen of hij de bril omhoog doet etc. etc. Had allemaal geen effect, dus toen ben ik tot het uiterste gegaan. Natte benen van zijn zeik 's nachts vind ik toch echt niet lekker. Toen ik hem daarvoor een paar keer 's nachts wakker heb gemaakt (hey, wordt eens wakker! Yoehoe! Ik zat weer in je zeik, ruim je het even op?) heeft ie geloof ik eieren voor zijn geld gekozen haha. Nu moet ik ook wel zeggen dat mijn man ook echt de hele wc onder swaffelde. Nu steeds een heerlijk fris toiletje!

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Hier hebben wij het zo opgelost: mijn vriend maakt de wc schoon. Ik vertik dat dus, IK druppel niet op de rand dus ik maak het ook niet schoon. Zo! :D

7. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Er valt niets aan te snappen. Ik vind het gewoon raar,een man die zittend plast. ;)

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Hihi en ik vind het raar om in zijn zeik te moeten zitten...

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,100
    3,879
    113
    Haha, wat een topic! Maar hier gelukkig een zitter, dus ik heb dat probleem niet. Als hij de w.c. vies achterlaat, zou ik hem net als Nikita 's nachts en op andere vervelende momenten (tijdens het t.v. kijken of als er bezoek is :D) zeggen dat hij zijn pisdruppels op mag ruimen.
    Ik heb trouwens een beetje een toiletobsessie, dat moet bij mij allemaal schoon zijn. Ik zit bij anderen ook altijd rond te kijken en het valt me op dat veel mensen toch een smerig toilet hebben met opgedroogde pisdruppels, handafdrukken etc. Dan ligt er zo'n zeepje met een laag stof waar je u tegen zegt, dat kraantje wordt nooit gebruikt, als ze uit de w.c. komen zie ik ze ook hun handen niet wassen in de keuken ofzo, maar daarna krijg je wel weer lekker een koekje enzo uit diezelfde hand. Sorry, ik dwaal helemaal af.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Jo79 Het is net alsof dit stukje door mij geschreven is. Als het om vieze wc's gaat plus dat mensen inderdaad hun handen ook nog eens niet wassen na het toilet dan walg ik daar zo van. Dan hoef ik ook geen koekje uit diezelfde hand.

@ Nikita23 en deel van jouw verhaal herken ik ook. Als ik 's nachts naar de wc moet en het lichtknopje aandruk dan ben ik ook klaarwakker. Dus soms probeer ik ook even in het donker te plassen. Maar één keer ben ik met mijn slaapdronken kop op de wc-pot met de bril omhoog gaan zitten, en er bleken toen ook onschoongemaakte druppeltjes urine erop te zitten dus dat zat aan mijn been. De volgende dag werd ik erg boos op hem, dat hij die bril een keer omlaag moet doen. Dus voortaan 's nachts toch maar het licht aan en de wc controleren.:D

Voor het zelfde geld tref je het volgende aan op de wcbril!

Google Afbeeldingen resultaat voor http://lh5.ggpht.com/_4Kv-0s0P1So/Rvm5fwCwW7I/AAAAAAAACMw/K7j1SAQjgYY/DSCN6211.JPG

Hahahahahahaha.....:D

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook een zitter. ik was het zo spuug zat om constand zijk te moeten ruimen dat ik hem voor de keuze heb gezet of zitten of 3/4 keer in de week de wc schoonmaken en uitsoppen.hij heeft dus gekozen om te gaan zitten.en ik maak dus de wc schoon geen probleem. maar ik hoef geen pis te ruimen

13. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Mijn man zit, and I love him for it! :)

(maar vind het wel heeeeeeeel goor als er andere mannen op onze plee spetteren, gatvergatvergatver!)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,100
    3,879
    113
    Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken :D, lekker plaatje hoor!
    Ik heb nog eens een bijbaantje gehad als schoonmaakster in een hotel, ja, daar kom je ook lekkere dingen tegen. Mensen die zo'n reusachtige banketstaaf produceren dat hij niet door kan trekken etc. Heb dit werk ook na een maand gedag gezegd.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Gatver, mannen zijn echt vieze wezens zeg...

16. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    zeer herkenbaar haha.. die van mij zit ook niet tijdens het plassen.. hoeft ook niet hoor van mij, maar ben al een aantal keren flink boos geworden en nu gebruikt hij hygienische doekjes om schoon te maken.. af en toe vergeet hij het wel, maarja dat kan natuurlijk gebeuren.... hij heeft nu eenmaal niet zoveel te zeggen qua huishouden omdat hij doordeweeks nooit thuis is haha... heeft ff geduurd maar eindelijk heb ik m zover gekregen dat ie de boel schoonmaakt...

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Whaha nou Damstertje, dat zou ik 's nachts niet tegen kunnen komen in het donker gelukkig, want wij vinden het alletwee vies om boven (daar waar we ook altijd douchen enzo) de grote boodschap eruit te werken. Dan ruikt de hele bovenverdieping ranzig.

Jo79: Ja dat met dat handen wassen vind ik ook heel vies! Ik moet wel zeggen dat ik na het plassen mijn handen nooit waste en mijn man dat juist vies vond. Daar heeft hij mij dan weer op aangesproken... En nu ik kinderen heb en met kolfspulletjes enz. bezig ben was ik mijn handen bijna ieder uur wel.

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    :pbah bah bah damstertje smeerpijp:)

19. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Mijn vriend zit altijd, gelukkig!!
    Denk trouwens dat het moeilijk is om ineens je plasgewoonte te veranderen....
    succes er maar mee!!

ik ga in ieder geval wel mijn zoontje leren dat hij altijd moet gaan zitten op de wc!

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hihi :D

Share This Page