Hier zou ik echt sherlock holmes van worden... ik (persoonlijk) zou echt wel willen weten wie de beste vriendin van mijn man is. Het gaat mij echt te ver om apps te downloaden, whatsappjes te lezen, maar ik zeg Google, Facebook, etc.
jeetje wat een vervelende situatie zeg. En wat als je een beetje jaloers zou zijn, dan zou dat toch juist zn ego een beetje kunnen stralen? Ik zou het ook niet helemaal vertrouwen na zo'n reactie van hem
Weet je hoe ze heet? Als je appjes lezen te ver vindt gaan kun je inderdaad misschien via fb ofzo meer te weten komen
Ik zeg morgen ochtend als hij gaat douchen, die telefoon pakken en de appjes gaan lezen. Ik neem aan dat hij niet met zijn telefoon douchte.
Oké je geeft nu inderdaad zelf aan dat je dit gedrag absoluut niet herkent van hem. Dan kan je nu beter actie ondernemen. Klinkt raar maar hoe sneller je ontdekt dat er wel iets speelt hoe groter toch de kans is dat het nog afgekapt kan worden. Vind het echt heel sneu voor je. En herken dit gedrag wel van een bepaald persoon die ik ooit gekend heb. Dat was dus wel vreemd gaan. Maar niet iedereen is het zelfde dus 100% durven zeggen dat er meer speelt kan ik niet.
Ach wat naar dit. Wat onwijs erg dat hij zo een bord voor z'n kop heeft. En dan nog zeggen dat jij toch wel het jouwe er van zal denken, ja op deze manier wel. Ik vond het al vreemd om na half jaar te zeggen dat het je beste vriendin is, en dan ook nog zo vaak appen met elkaar. In combinatie met dit gedrag roept hij zeker op dat iets niet klopt. Misschien gaat hij nog niet vreemd, maar het risico loopt hij wel op deze manier en dat vind ik ook erg kwalijk.
Dus omdat jij doorvraagt wordt hij boos, raakt hij geïrriteerd en gaat hij zonder iets te zeggen weg? Het lijkt wel alsof hij je een schuldgevoel wil bezorgen m.b.t. je bemoeienis. Hij gedraagt zich aardig als slachtoffer in ieder geval.
Hoezo? Mijn vriend neemt zijn telefoon altijd mee de badkamer in. Ik ook trouwens. Je kan ook op zijn fb account kijken. Messenger openen enz als je zijn telefoon niet te pakken krijg.
@Hillebil Het meest zorgelijke vind ik dat deze vriendschap dus is ontstaan in een periode dat hij niet lekker in zijn vel zat (als ik het goed begrijp). Hij heeft bij haar waarschijnlijk een luisterend oor gevonden. Kon hij bij jou in die periode ook zijn ei kwijt of had hij daar moeite mee? Zijn reactie naar jou toe vind ik in ieder geval niet normaal. En het feit dat hij zich niet in kan leven in jouw gevoelens. Ik zou ook meer "research" gaan doen als ik in jouw schoenen stond.
Oh ik niet ik douche met 42 graden als mijn telefoon daar dan ligt denk ik dat het een soort water telefoon word.
Sjeezus! Ben je niet gaar gekookt na je douche dan?! Ik neem mijn telefoon mee de badkamer in als ik alleen thuis ben en mijn dochter zit op school. Om bereikbaar te zijn.. Haha Verder eigenlijk ook niet.
Dit is ook exact mijn gevoel hierbij. En als TS dan ook nog vertelt dat het nu eindelijk beter gaat met hem, dan krijg ik het gevoel dat dit door haar komt en dat er dus mogelijk al gevoelens zijn. Het lijkt erop dat de man van TS in de veronderstelling is dat hij nu ook gewoon kan gaan daten met zijn collega om vrijblijvend eens te bekijken of dit wat is voor in de toekomst. Hij is open tegen TS over zijn afspraakje, dus TS moet dit maar accepteren en even op het reserve bankje wachten op wie de definitieve keuze straks gaat vallen
Haha nee, ik vind dat echt zo lekker, Ik heb het altijd erg koud ( nu ook) de enige manier om warm te worden is echt heet douchen en ik lijk niet eens een kreeft als ik onder de douche vandaan kom. Ja dat is inderdaad wel logisch, dat zou ik dan ook doen en dan maar kouder douchen.
Aaah vandaar! Jeetje zeg dat is niet fijn zoveel koud hebben. Dus jij had het met die periode dat het 35 graden was eigenlijk pas lekker?
1 avond had ik migraine en vond ik de warmte niet zo leuk meer. (41 graden buiten) Maar ik slaap - ook in die warmte- lekker onder mijn winter dekbed. Oh dan ben ik niet de enige die raar is wat betreft heel warm douchen haha.