Man en vriendschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Hillebil, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.119
    4.333
    113
    Home
    nu had ik hem wel geconfronteerd
    jij bent bang dat hij weer boos word terwijl jij je kut voelt
    ik echt vind dat jij alle reden hebt om boos te worden op hem want hij negeert jou gevoel gewoon

    dat boze gedrag van hem zou ik ondertussen allang klaar mee zijn
     
    DastyQueen en Nescio vinden dit leuk.
  2. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Dan is dat weer een extra aanwijzing dat hij wat verbergt lijkt mij
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Maar nog steeds geen bewijs en je staat dus nog steeds met lege hanfen
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Overigens zal hij dan nog meer op zn hoede zijn en nog beter zn telefoon beschermen en evt andere dingen
     
  5. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Het zal wel aan mij liggen, maar waarom is het zo vreselijk erg als hij boos wordt? Jij stelt hem een vraag, hij wordt kwaad. En dan? Dan stop je met vragen? Je denkt "laat maar?"
    Als ik ergens mee zit en ik wil daar met mijn man over praten dan kan hij leuk boos worden, maar dat boeit me dan echt ff niet hoor. Ik ga dan echt zijn telefoon niet zitten uitpluizen, hij geeft me maar gewoon normaal antwoord net zolang tot het duidelijk is. Of communiceren jullie niet met elkaar?
     
    Lafelife, Winter30, louan en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Lastige situatie,
    Stel als je wel op zijn telefoon had kunnen kijken had hij denk ik wel de appjes gewist. ??
    Heeft zij geen FB ?
     
  7. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik blijf dus bij mijn eerste reactie hierop.

    Sorry maar dit klinkt echt allemaal niet goed ts.
    Hopelijk is er overal een goede verklaring voor. Maar ik betwijfel het
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Als dat gebeurt dan weet je toch genoeg :rolleyes:
     
  9. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ts heeft al eerder aangegeven dat haar man communicatief weinig zegt..
    maar dat zijn gedrag compleet anders is
     
  10. Appeltje85

    Appeltje85 Bekend lid

    22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Ik zou het plan van in de telefoon kijken laten varen. Als je hem confronteert met dat de inlogcode is veranderd, dan geef je hem weer een reden om boos te worden op jou, want jij hebt willen kijken en jij bent wantrouwend... Dan kan hij weer lekker slachtoffer spelen en de focus op jouw foute actie leggen, terwijl de focus op zijn gedrag hoort te liggen.

    Wat ik zou doen: vandaag nogmaals aangeven dat de afspraak en zijn houding daarbij je niet aanspreekt. Vervolgens vragen of je een stukje van hun gesprekken mag lezen. Moet kunnen toch, want er is niks te verbergen. Weigert hij om je te laten kijken of stelt hij het uit (om nog even snel berichten te wissen), dan vraag je door wat er te verbergen is. Je weet in dit geval natuurlijk niet of hij al fysiek vreemdgegaan is, maar het wordt dan vast snel duidelijk of er iets niet in de haak is.

    Edit: ik vermoed dat hij het gaat weigeren en begint over dat jij hem wantrouwt etc. Dat is natuurlijk heel vervelend. Maar ik mag toch hopen dat als puntje bij paaltje komt hij zijn vrouw en haar gevoel over deze situatie belangrijker vindt dan deze beste vriendin.
     
  11. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Niet weten wat je er mee moet? Nou aller eerst je hoofd uit het zand halen en hem flink aan de tafel zetten (ook al zou zoiets niet bij je passen). Kom op hey jullie zijn volwassen toch? Hij gaat heus niet die code geven en je heus niet zomaar opbiechten dat hij gevoel heeft voor zijn "bestie" maar je kan hem wel duidelijk maken dat je niet achterlijk bent en als hij niet heel snel zijn kop er bij gaat houden, je zelf wel gaat mtb'en.... met al je koffers.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  12. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Dat snap ik, maar in dit geval zou ik het daar dan maar eens even niet bij laten zitten. Dan communiceert hij maar eens een keer wél, dan maar ruzie. Jammerdebammer toch?
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik zou echt even doorpakken nu. Het is een onwijze rotsituatie, maar deze onzekerheid, daar word je echt niet gelukkiger van. Ik vind zijn gedrag kinderachtig en onverantwoordelijk. Hij mag daar eerst mee stoppen en als er iets op te biechten valt, moet hij het gewoon opbiechten. Als een man.

    Misschien is hij gevoelens beginnen ontwikkelen voor deze vrouw en weet hij niet wat hij ermee moet. Als hij dit eerst eens uitspreekt, kunnen jullie er nog iets mee.

    Of er is helemaal niets van dat aan, maar is er iets anders wat hem stoort. Ook dat moet uitgesproken worden.

    Of die vriendschap is al een affaire, en dan is het aan jou om te beslissen wat je er dan mee wilt. Maar er moet nu gepraat worden hierover. Het onderwerp ontwijken gaat niets helpen.
     
    DastyQueen, iMoeder en Zusterke vinden dit leuk.
  14. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ligt er echt aan hoor..
    mijn exman kon ook zo'n hork zijn en werd dan kwaad en liep dan uiteindelijk weg.. en dat x aantal jaar lang..
    en normale toon, manier of boos worden hielp allemaal niets..

    zeker als ts aangeeft dat hij gisteren al was weggelopen.. dan zal hij dit blijven doen.. vluchten
     
  15. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Wat weet je dan?
    Je weet dan alleen dat ee dingen gebeuren die Wss niet in de haak zijn... verder niets
     
  16. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    En tóch denk ik dat door zijn telefoon gaan een heel slecht idee is. Als er géén dingen in staan die niet door de beugel kunnen ben jij de bitch die hem niet vertrouwt, als er wél dingen in staan die niet door de beugel kunnen.. wat voegt het toe dat jij al die details leest en weet? Is het niet erg genoeg als je man een ander zou hebben zónder dat je de ranzige details leest?
    Ik zou toch met hem proberen te praten en er op die manier achter komen.
     
    Marchella vindt dit leuk.
  17. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.886
    16.244
    113
    Je kan ook gewoon bluffen. Dat heb ik een keer gedaan en dat werkte perfect bij de gene die met mijn ex vreemd ging. :| Ik had een vermoede en belde haar op en deed net alsof hij alles had opgebiecht, dat mens trapte er nog in ook.

    Het is natuurlijk niet echt handig advies, maar ik zou niet nog dagen kunnen wachten, dan maar bluffen.:o:
     
    DastyQueen, Chocolat, Leo85 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Je geeft hier zelf het antwoord toch
     
  19. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH

    Daar denk ik ook aan...
    Maar dan moet je het wel handig aanpakken.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  20. Posh

    Posh Niet meer actief

    Bij mij gaan een hoop alarmbellen rinkelen maar hoop dat het niets bijzonders is.

    Ik zou zeker nog het gesprek aan gaan.
     

Deel Deze Pagina