Man en vriendschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Hillebil, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou, nee want je weet toch verder helemaal niks concreets..?

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    en als je niks van hem te horen krijgt zou ik contact zoeken met haar
    je hebt vast wel haar naam
    heeft zij ook een relatie? kinderen?
    zoek haar op op facebook of wat dan ook als hij niks wilt vertellen dan zou ik het op deze manier doen en dit zou ik hem ook vertellen dan gaat ie vast wel praten

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Ik deed het gewoon op gevoel.
    Of je zegt dat je berichtjes hebt gelezen in zijn telefoon en dat hij de code heeft veranderd( misschien is het wel haar verjaardag die telefoon code.:roflmao:) of je zegt dat ze contact heeft gezocht en alles heeft opgebiecht. :oops::|

Paardenbloem, Posh en popje vinden dit leuk.
  4. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Pff, IK zou dan genoeg weten. Jij dus niet. Prima

Niveah vindt dit leuk.
  5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.249
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Sorry dit wil je niet horen, maar ik herken alles vanuit m'n eigen situatie. Ik mocht en kon ook niet meer in zijn telefoon toen hij een verhouding had waar ik toen niets van wist.

Als echtgenote is het niet raar om openheid te vragen van je echtgenoot! Dus waarom mag jij niet in zijn telefoon?

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Heb je ook een tip voor wanneer dat laatste niet lukt?

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik denk dat dat in deze situatie niet perse slim is om te doen.
    Het betreft zijn collega....haar misschien we vals beschuldigen kan ook op zijn werk voor problemen zorgen die misschien niet terecht zijn.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  8. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind het een raar verhaal...
    Ikzelf ben miss ietsjes dominanter en zou uitleg eisen en hij zou zijn code moeten geven. Dan maar ruzie...
    Maar dit moet opgehelderd worden en als hij niets te verbergen heeft dan doet hij dat.
    Ik neem aan dat jullie relatie samen belangrijker voor hem is dan die "zogenaamde" vriendin van een blauwe maandag.
    Ps: sowieso een dagje weg met een andere vrouw die ik niet ken, ging bij mij niet door!

Angel1980, Manana, Evanesco en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Dan nog zou ik het niet via zijn telefoon doen. Kom op, die man is toch niet dom.. hij heeft het allemaal al láng verwijderd als het echt mis is.

10. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Ik zou mijn telefoon uitzetten, zeggen dat hij leeg is en zijn telefoon pakken met de mededeling. Oh ik moet even mijn moeder, buurvrouw, vriendin of wie dan ook bellen, kan wel ff he? Dit is een inkoppertje voor de toegangscode en je kunt hem dan vragen waarom hij hem heeft veranderd.

Ik vind het allemaal heel vreemd. Niet zozeer het feit dat hij een vriendin is. Maar wel dat hij haar zijn beste vriendin noemt zonder dat jij haar kent. Dan is het ook geen beste vriendin.

Oh en ik oppas regelen voor de kinderen en heb achterna gaan, maar wss heb ik hiervoor teveel films gezien en is dit geen realistisch advies.

DastyQueen, Chocolat, Paardenbloem en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat vroeg ik niet..

Appeltje85, Ysabella en Nieuwsgierigbijtje vinden dit leuk.
  12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    O. :)

jessy77 vindt dit leuk.
  13. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Nou, nu zou ik degene zijn die goed boos is, als ik jouw en zou hij in mijn ogen schuldig zijn van hebben een affaire, tot hij zelf het tegendeel heeft bewezen.

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  14. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Wat een nare situatie zit je in ts.

Wat ik op de valreep zou proberen te regelen is een super date. Mooie kleding, haar leuk. En lekker uiteten, misschien een film kijken. Daarmee zou ik een van de 2 reacties willen uitlokken. Of hij beseft weer waarom hij verlieft op je werd, of hij gedraagt zich afwezig en dan kun je een gesprek aan over waarom hij de date verpest. Zonder ook maar een woord over haar te spreken. Zodat hij het niet terug op jou kan weerleggen. En hopen dat hij verteld wat hem echt dwars zit.

Sterkte.

Brinsa, Zonnestralen en Manque vinden dit leuk.
  15. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zou van de week gewoon zorgen dat je een nieuw recept maakt, recept sla je op op je mobiel. Je eigen mobiel laat je leeg boven liggen. (wel de site even onthouden ;)) je man komt thuis en je zegt dat je een nieuw recept gaat proberen. Je zoekt je mobiel beneden en dan, shiiit die zal nu wel leeg zijn na een hele dag boven liggen. en gewoon die van hem pakken onder het mom van recept opzoeken. Als hij moeilijk doet terwijl het nooit een probleem was, dan weet je genoeg.

Als hij slim is en iets te verbergen heeft, dan heeft hij vast alle app gespreken al gewist. of dusdanig bewerkt dat het toch wel opvalt. want meerder keren achter elkaar aleen hoi doei en dag vallen ook wel op.

Biny vindt dit leuk.
  16. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Wat een vervelende situatie. Hij zet jou klem. Door niet op jouw vraag in te gaan en vervolgens door je te negeren. Zaak is om vanuit die positie los te te komen. Niet meer met je rug tegen de muur te staan. Je kunt er vanalles op verzinnen (in de telefoon kijken, met een smoesje zijn inlogcode krijgen, het eisen). De valkuil is dan dat hij veel te veel op de inhoud ingaat en volgens mij gaat het daar niet om. Volgens mij wil je gewoon een dikke knuffel krijgen van je geliefde en mag je als echtgenoot best eens onzeker of jaloers zijn. Je bent namelijk geen van vanzelfsprekendheid. En dat gevoel geeft hij je nu wel. Terwijl jij gewoon een knuffel wilt en dat hij laat zien dat jij de enige, liefste en mooiste vrouw bent en dat een potje fietsen met een ander daar niks aan af doet. En juist dat laat hij door zijn gedrag nu niet zien. En dan is juist dat het onderwerp van het gesprek

BabyFG, Snoeki, cherrytomaatjes en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Je hebt gelijk, lekker paniek gaan zaaien met zn allen :)

18. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Of zelf met een hele goede vriend thuis komen. Wel kennis laten maken etc,
    Ja slecht advies :|. Maar kwam erop door @frummelke86 de zin: "Jij bent geen vanzelfsprekendheid"

19. louan

louan Niet meer actief

Blijf het apart vinden dat 2 volwassen mensen niet normaal met elkaar kunnen communiceren. Weglopen, boos worden? Ik zal in dat geval nóg bozer worden net zolang totdat ik fatsoenlijk antwoord had gekregen. Je stelt een normale vraag daar kan gewoon normaal antwoord op worden gegeven.

Vlinderbloem en Dielle vinden dit leuk.
  20. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Ik snap je niet?

Deel Deze Pagina