Dit advies zou ik ook geven. Alleen vind ik dat je best boos Precies dit, alleen ik zou niet boos zijn op het feit dat hij gaat fietsen maar om het feit dat hij in mijn ogen mij niet respecteerd door geïrriteerd en boos te reageren. Hij kreeg de negeer stand van me totdat hij het als een volwassenen persoon en op een nette manier met me het kan bespreken.
We weten uiteraard niets van die vrouw dus opjutten is niet nodig nee. Er kan prima niets aan de hand zijn. Maar feit is gewoon dat boos weglopen en geïrriteerd doen , geen kennismaken met zijn beste vriendin wil reden genoeg zijn voor een fikse ruzie vanuit de kant van ts natuurlijk. Das gewoon kinderachtig en t’s met opzet onzekerder maken dan nodig is wanneer hij echt niets vreemds doet met die vrouw. Dat maakt het vertrouwen vanuit ts alleen maar minder ipv meer.
Maar dat wil ze helemaal niet in beginsel wilde ze gewoon haar gevoel kwijt en geruststelling van haar man en dan was het waarschijnlijk helemaal geen probleem om samen weg te gaan met die vrouw. ( dit is hoe ik de situatie interpreteer dan)
Helemaal niet, ik ben absoluut niet van het negeren maar als mijn man zo reageert als de man van ts kan die het zeker terug verwachten een kinderachtige reactie zoals iemand negeren. Haar man staat nu niet open voor een normaal gesprek. Als hij dat wel zou doen was negeren niet nodig. Iets met wat je zaait mag je oogsten . Ik zou dus nooit zomaar uit het niets in een negeerstand gaan.
Tsjaa... ik denk er nog steeds hetzelfde over... misschien zeurt ts gewoon teveel en reageert hij daarom zo... We weten het niet, we waren er niet bij
Ja ik vraag me dan af hoe dat gesprek is verlopen. Heeft ts dan echt rustig gezegd dat het haar niet lekker zat of is dat al op een heel andere toon gegaan? Maar goed. Wij waren er niet bij. Misschien is er niks aan de hand, Misschien is hij een vreemdgaande klootzak, maar dat opjutten hier snap ik gewoon niet.
Al zeurt ze elke dag dat kan je vinden als man maar dan kun je nog normaal reageren en op een ander niet zeur moment eens het gesprek aangaan over hoe gek je wordt van het gezeur. Mocht de man van ts dat al gedaan hebben en er verandert niet dan moet de keus maken wil ik dat gezeur se rest van mijn leven of ga ik liever alleen verder. @Hillebil ik hoop dat jullie snel een goed gesprek erover kunnen hebben en dat alle onzekerheid voor niets blijkt te zijn.
Of hij maakt juist een hele slimme move door er tot op zekere hoogte open over te zijn.. Ik zou het helemaal niet fijn vinden als mijn man een dagje weg ging met alleen een voor mij onbekende vrouw. Dagelijks appen vind ik ook heel raar eigenlijk. Ik snap dat er mensen zijn die dit wel allemaal prima vinden maar jij bent er kennelijk ook 1 die dat niet vindt en daar mag je man best rekening mee houden.
Nou als mijn Man wel eens aan mn hoofd zeurt word ik ook wel eens pissig...en al helemaal als hij 2/3 gesprekken over hetzelfde in 2 dagen wil hebben...
Ik denk echt niet dat het kan als ze elkaar aantrekkelijk vinden. Dus als je er iets mee zou kunnen doen...dan zal de spanning er zijn. Dat hoeft niet van twee kanten te komen. Van 1 kant ook. Met jou eens dus.
Tsjaa in heb soms ook wel eens gewoon ff geen zin erin.. Mijn man en ik hebben okk een dingetje wat eens in de zoveel tijd terug komt... waar ik overigens zelf ook van baal ( probleem ligt bij mij) en dan heb ik ook niet altjjd zin het erover te hebben...
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat zijn reacties mij onzeker en verdrietig maken. Dat ik misschien wel teveel van hem heb geëist door te vragen of ik haar eerst kon zien, maar ik er op een normale manier over wilde praten. Het enige wat hij (boos) zei was dat ik me niet onzeker hoefde te voelen. Boos geworden, verdrietig geweest, het lijkt hem niks te doen en ik heb geen idee meer hoe ik hem kan bereiken. Dat apathische gedrag tijdens een gesprek erger ik me zo erg aan. Ik gun het hem oprecht en als hij mij meteen had duidelijk gemaakt dat er niks is waar ik me onzeker over hoef te voelen was er niks aan de hand geweest. Natuurlijk heb ik gevraagd of ik haar eerst mag zien, maar het was zijn reactie hierop die me liet twijfelen. Ik laat het nu eerst met rust want ik kan niks met hem. Heb altijd gezegd dat als hij mij een zeur of wat dan ook vindt, hij dit gewoon moet zeggen zodat ik weet waar ik aan toe ben. Als hij vervolgens niks zegt en ik heb mijn eigen gedrag niet door kan ik het ook niet aanpassen. Ik wil het graag als twee volwassenen uitpraten, maar als hij hier duidelijk geen zin in heeft weet ik het ook niet meer. Echt...hij doet zijn best maar morgen.
Sorry @Hillebil maar je moet echt op je strepen gaan staan nu. Niet zeggen als je me een zeur vind zeg het maar. Nee ben je helemaal gek geworden of zo.. Je gaat helemaal niet met een of andere vrouw meid fietsen. Probeer te gaan en kijk waar je je kleren en spullen terug gaat vinden... Sorry ik zou echt dit totaal niet accepteren