Man en vriendschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Hillebil, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Lang dagje fietsen..

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Hij is wel lang weg. Heb je in de tussentijd nog wat gehoord. Vind dit ook niet echt netjes. Of wist je dat hij zo lang weg zou zijn?

3. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Had hij gezegd dat hij niet thuis zou zijn met het avondeten? En de kinderen naar bed brengen neem ik aan.
    Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als hij thuiskomt. Maar ik vind het knap dat je zo rustig blijft TS.

4. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Vind ik ook een lang dagje fietsen. Had hij gezegd dat hij zo lang zou wegblijven?
    Kan me voorstellen dat het niet fijn voor je voelt

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heeft ie wel al iets laten weten?

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    Nog steeds niet?:confused::oops:

7. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Wat bedenk ik "er allemaal bij"?

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik vind zijn gedrag beneden alle peil.

9. Hillebil

Hillebil Lid

5 aug 2018
    75
    62
    18
    Vrouw
    Ja, hij zou tegen etenstijd thuis zijn. Hij heeft wel laten weten later te zijn, maar verder niet. Ik klink rustig maar natuurlijk ben ik verdrietig en boos. Alleen heb ik op dit moment echt geen zin in hem dus als hij weg wil blijven doet hij zijn best maar. Het klinkt heel slecht en ik weet niks zeker, maar als hij vreemd wil gaan houd ik hem toch niet tegen. Als hij denkt dat een ander beter is en daarmee alles op het spel wil zetten:(.

10. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig :(

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik zou mij ook helemaal verslagen voelen. Gewoon te verdrietig om er woorden aan te geven. Ook al hoeft er niks gebeurt te zijn. Zo'n uitje is toch heel anders dan als die met een vriend gaat paintballen en als afsluiter eten en een biertje.

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Is die collega/beste vriendin:rolleyes: van goud gemaakt en afgezet met diamanten dat ie haar gezelschap boven jouw onzekerheid en verdriet verkiest?

Heb echt met je te doen ts:(

Zusterke, Chocolat, Dielle en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Posh

Posh Niet meer actief

Bah, hoe hopeloos en machteloos kun je jezelf soms voelen :(

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Nou vind ik dit ook wel heel ver gaan zeg. Kan hij toch niet maken.

15. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik heb zo met je te doen. Alleen al om zijn gedrag.
    En dan nog lekker lang weg blijven, zonder te bedenken dat het wel eens tijd wordt om naar jou terug te keren.
    Ik zou ook niet meer weten wat te doen of wat je tegen hem moet zeggen.
    Knuffel

16. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    meid je moet hem echt wat harder aanpakken hij loopt zooooo over je heen
    doet waar hij zin in heeft en jou gevoel boeit hem totaal niet
    komt ook nog even later thuis terwijl hij weet hoe jij erover denkt
    en jij mag vooral niet boos worden..

ik zou inmiddels over mijn kookpunt heen zijn

ze zijn nu niet meer aan het fietsen toch?

17. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Nog niet terug? Hoelaat is hij vertrokken? :(
    Ben benieuwd hoe hij thuiskomt.. sterkte met de situatie

18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ik heb met je te doen! Zijn boze gedrag van de afgelopen dagen en nu gewoon later komen...
    Jij zit daar met je gedachten en emoties, waarschijnlijk heftiger door allerlei speculaties van dit topic...

Het klinkt niet slecht! Hij gedraagt zich op een voor jou onbekende manier. Op de verschillende momenten waarin jij dit bespreekbaar probeerde te maken, had hij er geen oren voor en werd zelfs boos. Hij laat jouw dus met al je gevoel, je vragen enz. en gooit steeds olie op het vuur door zijn verdachte gedrag.

Wat zijn bedoeling met deze vrouw is, is belangrijk om te weten. Maar voor nu zou de focus voor mij even op zijn gedrag liggen. Zijn gedrag is iets waar ik nooit genoegen mee zou nemen....

Dikke knuffel!

19. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik heb je topic gevolgd. Jaloers als ik ben zou ik je op basis van "man gaat met collegiale vriendin fietsen" geen advies kunnen geven.
    Echter nu, hij heeft laten weten dat hij later is dan afgesproken vind ik het niet meer dan netjes om dat 1. Telefonisch uit te gaan leggen aan je vrouw 2. Een verklaring waarom hij later is, want a. Het is zaterdag en b. Jullie hebben samen kinderen waar hij ook verantwoordelijkheid voor is en c.Jij vond dit hele samen zijn gebeuren sowieso al een beetje vreemd en hebt nu gewoon een rotdag.
    3. Mag hij nu ook eens aan jou gaan denken. Dat heeft hij de afgelopen week en ook nu vandaag nog niet echt gedaan zo te lezen.

Dan maar een pleuris wijf....maar ik had hem opgebeld en gevraagd wat zijn bedoeling is en of hij dacht thuis te komen slapen, omdat ik anders met liefde zijn koffers wil inpakken en buiten neer wil zetten.
    Zo te lezen leg je heel veel bij je zelf neer. En hij maakt daar, zo leest het, gretig gebruik van.
    Dingen als " als je vind dat ik zeur moet je het zeggen" daar maak je jezelf totaal niet sterk en geloofwaardig mee en geef je hem juist de voeding die hij nu dankbaar aanpakt :" je overdrijft/je denkt er toch wel wat van".
    Waar is jouw zelfvertrouwen/eigenwaarde in deze relatie?

Dus hop...achter je vent aan!
    En voor nu mag je best eens duidelijk maken waar jouw grenzen liggen. Tot zover mag je gaan en als we er niet normaal over kunnen praten dan is het of verdere hulp, ik lees dat dat vaker een knelpunt is, of daar is het gat van de deur....
    Zet hem op!

Dielle, Indire, Elmyra en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Die ‘chick’ weet zover wij weten toch niks van de situatie tussen to en haar man af ? Beetje raar om haar nu zoveel te verwijten terwijl het de man van to is die zich rot gedraagt...

Deel Deze Pagina