Man en vriendschap

Discussie in 'De lounge' gestart door Hillebil, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ooooh wat naar :(! Ik begrijp heel goed dat je hem elders hebt laten slapen, hopelijk gaat hij nadenken over wat hij wil! Echt antwoorden heb je namelijk nog niet gehad en die is hij jou en jullie als gezin wel verplicht! Sterkte ermee!

2. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Wat onwijs verdrietig dat het zo is geëindigd gisteravond.
    Ik vind het frustrerend dat hij niet eerder een fatsoenlijk gesprek met je aangegaan is. En triest dat hij je met zoveel verdriet heeft laten zitten.
    Sterkte aankomende periode meid!

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Jeetje wat een afloop zeg. En dat hij dan zegt dat hij niet weet of hij nog van je houdt. :(
    Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je nog een goed gesprek met hem aan kunt gaan. Want daar ontbreekt het wel erg aan van zijn kant...

4. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Vertel, bij wie kan ik terecht voor een kijk in een glazen bol? Ik lees hier nergens voorspellingen hoor.
    Ts opent dit topic en deelt haar zorgen en vraagt of dit normaal is. Enkele dames delen hun negatieve ervaringen bij vergelijkbaar gedrag van hun (ex) partner en uiten hun angst dat hier iets vergelijkbaars speelt. Dat heeft niks te maken met waarheid of een glazen bol.

5. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik lees op meerdere pagina's toch echt wel speculaties over dat hij wrs de relatie zat is en op deze manier iets anders probeert te vinden

6. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Veldhoven
    Klopt, en dat denk ik zelf ook. Maar ik zie het probleem niet; TS vraagt toch ook wat anderen hiervan denken? Ik vind aangeven wat je denkt iets heel anders dan voorspellingen doen met een glazen bol. Dames reageren met wat ze denken aan de hand van wat TS vertelt, ik zie niemand beweren dat dit ook per definitie waarheid is.

7. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Met name de reacties over legaal daten met een collega maken mij misselijk.
    Dát vind ik echt speculatie, dat hij echt iets met die vrouw zou willen. En dat hij 'goedkeuring' heeft omdat hij er open over was:rolleyes:

Hij zat moeilijk in zijn vel en vond iemand waar hij goed mee kon praten. Dat kan zo'n ontzettende positieve boost geven dat die persoon meteen voelt als een hele goede vriendin.
    Dat hoeft echt niet te betekenen dat hij in meer geïnteresseerd is of is vreemdgegaan.

Sterkte ts!

Evanesco, Nescio, Chocolat en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Sterkte ts. Wat ontzettend rot voor jou en de kinderen. Ik hoop dat jij en jouw man hier samen uitkomen. Wat dat ook mag zijn.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hier ben ik het mee eens! Maar het is niet alleen op dit forum hoor, dat gegil meteen van "hij gaat vreemd!" en "uitmaken!" hoor je op bijna alle forums.

In your eyes, amdaa en CoffeeJunkie vinden dit leuk.
  10. Oona

Oona Actief lid

2 jul 2018
    436
    518
    93
    Wat een ontzettend vervelende situatie! Wat ik, net zoals een aantal anderen, denk is dat zijn contact met die collega het gevolg is van een gevoel van onvrede en niet de oorzaak. Hopelijk is het nog niet te laat en kunnen jullie elkaar weer vinden.

Er wordt nu door veel dames gezegd dat ze weg zouden gaan, maar je weet pas hoe je omgaat met zo'n situatie als je er zelf in zit. Met zulke uitspraken help je iemand niet.

Heel veel sterkte!

Yellowsun, DastyQueen en bloem82 vinden dit leuk.
  11. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Veldhoven
    Ik vind het ook een misselijkmakend idee, maar dat is het gevoel dat ik erbij krijg en dat spreek ik uit.

Dat hoeft het zeker niet per definitie te betekenen, maar ik vind het wel iets om rekening mee te houden. Als mij dit zou gebeuren in mijn huidige relatie dan zou ik niet weten of ik mijn partner nog ooit zou kunnen vertrouwen. Ik vind het nogal wat hoe hij met TS omgaat. Noem mijn gevoel hierbij dan maar misselijkmakend, ik vind het zelf erg naïef om te denken dat dit nog goed komt. Ik hoop dat wel van harte voor TS, maar mijn vertrouwen zou compleet kapot zijn na alles wat TS hier schrijft. Voor de duidelijkheid: dat is dus mijn mening / visie.

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh nee wat ongelofelijk naar dit. :cry::cry: Dikke knuffel!

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dikke knuffel meis! Vind het zo rot voor je.

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heeft hij zoveel uur lang gemountainbiked dan? Dan is hij dus ook met haar ergens wat gaan eten? Ik vind het allemaal wel een beetje raar van hem.
    Sterkte!

15. Het is kinderachtig maar zou hij door deze actie ook niet juist een punt hebben willen maken?

Ik keur het echt niet goed hoor, maar dat hij zo geïrriteerd was en dacht ik zal jou eens dwars zitten als je me niet vertrouwd..
    En dat er verder niks gebeurd is..

Heel veel sterkte TS! Denk aan je en een dikke knuffel!

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Het blijft speculeren en ik hoop echt voor TS dat alles nog goed komt.
    Maar in mij blijft steeds opkomen dat hij dit expres zo doet in de hoop dat TS hem eruit zet zodat hij dit zelf niet hoeft te doen en de boeman niet is.
    Ik weet niet of hij is vreemdgegaan met zijn nieuwe beste vriendin maar ik vermoed dat hij wel echt gevoelens voor haar heeft.
    Nogmaals, ik hoop dat ik er compleet naast zit en dat alles goed komt voor TS.

Nellie4, Chocolat, lidu1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Herkenbaar.... het klinkt alsof hij eerst wil kijken of het gras aan de overkant groener is! Sterkte meis

Appeltje85 vindt dit leuk.
  18. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont

Misschien ten onrechte, maar ik ik ga er vanuit dat je ook mijn post bedoelt.

Had ik maar een glazen bol, dan zou ik veel mensen heel wat leed kunnen besparen.
    Mijn posts naar ts zijn puur meeleven, meedenken en mijn indruk van de situtie delen. Die laatste 2 om ts hopelijk een klein beetje te kunnen laten zien wat er mogelijk schuil gaat achter zijn acties. Ts kan dat gebruiken in haar handelen, wanneer ze denkt dat ik misschien een punt heb. In gesprekken met hem, in het bedenken wat ze zelf voor stappen wil ondernemen enz.

Ik heb zelf nooit in zo'n situatie gezeten. Maar kan over het algemeen erg goed tussen de regels door lezen en zie dus vaak wat achter bepaald gedrag schuil gaat.

Gelukkig pretendeer ik niet dat ik de waarheid in pacht heb, want nee ik heb die glazen bol niet.

Chocolat, Appeltje85 en flipflop vinden dit leuk.
  19. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Vind het ook nogal wat om het misselijkmakend te noemen wat een aantal dames speculeren.

Op een forum vraagt ts advies. Waar honderden vrouwen op meelezen. En ze mag met die visies, gevoelens, meningen nog wel "blij" zijn vergeleken met een forum als viva. Daar was ze tot de grond toe afgebrand. Dus ik ben blij dat ze het hier doet. Waar nog zo ontzettend veel begrip is te vinden en waar ze oprecht steun krijgt. Dit uit ervarings verhalen, relativeringsvermogen van bepaalde dames, een lief woord, bemoedigende woorden enz enz van alle dames die hier op reageren.

Dat er helaas dames hun verdrietige ervaringsverhalen hier delen om ts te helpen een eigen beeld te vormen wat op haar van toepassing kan zijn, hoort er bij. Alle ervaringen, visies en meningen die hier worden gegeven komen voor 99% uit een goed hart en niemand die ts dit verdriet gunt.

Daarbij is ts een volwassen dame die neem ik aan haar man goed hoort te kennen en ook hun huwelijk dus kan zelf ondanks deze vervelende emoties vast filteren wat bij hun zou kunnen passen.

Dat is wat ze ook vraagt. Advies. Aan zoveel verschillende vrouwen.

Snoeki, fafa, kleinepien en 9 anderen vinden dit leuk.
  20. Hagelslagmetkaas

Hagelslagmetkaas Actief lid

4 aug 2018
    222
    125
    43
    Vrouw
    Ik vind dat het tijd is te gaan denken wat je zelf wilt.
    Laat het nu maar eens niet om hem draaien. Volgens mij ben je (te) lief voor hem, maar draait hij het zo dat je dat niet eens door hebt.
    Het is klaar met hem steunen, omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Er voor te willen vechten, afwachten tot het beter met hem gaat.
    Dat is allemaal prachtig, als het een gedeeld doel is.

Wat heeft hij jou te bieden, wat geeft hij jou? Is hij er ook voor jou als het met jou even niet zo goed gaat?

2littlemonkeys, Elmyra en Marchella vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina