Iemand zei ooit eens tegen mij; Echte vriendschap tussen man en vrouw bestaat niet! En dan heb ik het niet over gezamenlijke vrienden.... Ik heb die persoon echt voor eeuwige gek verklaard!!! Totdat.... Ofwel, in het begin kan het wel echt op vriendschap lijken. Maar 9/10 keer komt er vroeg of laat bij een van beide gevoelens om het hoekje kijken... Een ieder mag er van denken wat ze willen en volhouden dat het hun nooit zou overkomen... Maar eerlijkheid duurt het langst!
Hoe bedoel je dit? Denk je dat ik niet eerlijk ben als ik zeg dat ik never ever romantische of seksuele gevoelens zal krijgen voor mijn platonische vrienden?
Ook andersom weet ik dit heel zeker. Jij mag dit ongeloofwaardig vinden, prima, maar zeg niet tegen mij dat ik er niet eerlijk over ben, want dat slaat echt nergens op.
Ik heb al jaren een goede vriend waarbij wij beide elkaar nooit gezien hebben als meer. Dus nee ik ben het hier niet mee eens. Ondanks dat ben ik wel heel jaloers en zou het (zoals eerder aangegeven) niet tof vinden als mijn man heel close word met een vrouw .
Hahahaha Euh ik ken je niet eens, en heb je er al zeker niet op aangesproken!! Je voelt jezelf volgens mij al aangesproken haha
Nee? Ik snap niet wat eerlijkheid hier dan mee te maken heeft. Maargoed, blijkbaar vind je het enorm grappig?
Wat een aparte reacties op een vraag. Tjieees? Wat dat ook mag betekenen? En of ik teleurgesteld ben dat de nieuwe berichten niet van ts zijn maar van andere leden? Net zoals iedereen die dit topic leest ben ik benieuwd hoe het met ts gaat. Ik zie alleen niet de meerwaarde om haar dagelijks te taggen. Dus ja dan vraag ik daar naar.
Bedankt voor het meeleven en sorry voor de late update. We hebben afgelopen week een gesprek gehad waarin veel is duidelijk geworden. Hij gaat al langere tijd vreemd, zegt zich niet zichzelf te voelen en depressieve gedachten te hebben. Hij heeft me dus al die tijd voorgelogen, bewust of niet dat doet pijn. Ik voel me best dom dat ik het niet door heb gehad dat hij zich zo voelt en dat ik zelfs heb gedacht dat hij zich beter voelde. Hoe en of we verder kunnen weet ik niet. Er is veel kapot gemaakt waarvan ik niet weet of dat nog hersteld kan worden. Als hij echt depressief is wil ik hem natuurlijk steunen om er boven op te komen, zodat hij in ieder geval een goede vader kan zijn voor de kinderen.
Jeetje wat een ellende! En de dame in kwestie is dus die collega? Weet zij van zijn depressie en jullie gezin? Zo ja, wat een nare vrouw!! Ik wens je veel sterkte en wijsheid.
Jeetje zeg... Wat super sterk van je dat je hem met zijn depressie wil steunen! Heel veel sterkte!!! Knuffel