Je bent niet dom dat je het niet doorhad! Misschien dat achteraf dingen op z’n plek vallen maar op dit moment ben je ook met andere dingen bezig toch? En wat je zegt over het wel of niet goedkomen; heel mooi dat je er wel voor wil zorgen dat hij een goed vader voor de kindjes blijft. Dat getuigt van klasse. Je vervalt zo snel in een vechtscheiding in deze situatie!
Wat een ontzettende rotsituatie. Heel veel sterkte met alles. En wat knap dat je in staat bent hem bij te kunnen staan in deze situatie.
Ik wil je een pb doen maar het lukt niet... kun jij mij een pb’tje doen. Heel veel sterkte Meis. Je hebt niks verkeerds gedaaan en het is helemaal niet gek dat je niks door had. Jij ging wel 100 procent voor je relatie
Jeetje @Hillebil .... Volgens mij ben jij een heel mooi mens. Hoe je hem ook nu wil steunen...echt respect. Dikke knuffel!
Och Meis toch, wat erg voor je! En wat naar dat je er zo achter moet komen Niet aan jezelf twijfelen hoor! Hij heeft je voorgelogen, je bent niet dom! Een super digiknuffel en veel sterkte!
Ten eerste je hoeft geen sorry te zeggen omdat je laat een update geeft. Lijkt me dst je genoeg voor je kiezen hebt. Gekregen Ten tweede hoe zo depressie. Is dat gecontateerd door een arts of zegt hij dit om zich te verschuilen en zo een vrijbrief te creeeren om met een andere vrouw te gaan mountainbiken in t weekend. Klinkt mij inde oren als vrijbrief creeeren. En jou een schuldgevoel aanpraten. Ten derde hoe gaat t nu met jou. Wat wil jij. Ik vind je super krachtig overkomen maar t lijkt me dat dit echt een rotsituatie is, ik hoop voor jou dat het allemaal niet te laat is. En oja weet die andere zogenaamde vriendin dat je partner depressief is? En is dit besproken voor of na zijn weekendje weg?
Je bent zeer zeker niet dom @Hillebil door je man volledig te vertrouwen en dat vreemd gaan niet in jou op kwam! Jij bent er volledig in je huwelijk en je gezin. Zeer triest en enorm verdrietig dat hij die keuze niet maakte en het bij iemand anders zocht. Depressie praat dat in mijn ogen niet goed. Je wereld staat ongetwijfeld nu op zn kop ! Helaas heb ik in precies dezelfde situatie gezeten en weet hoe ontzettend moeilijk dit is. Hoe moeilijk het is om nu verder te gaan voor je kinderen dagelijks maar je innerlijk zo verscheurd en verdrietig te voelen! Heel erg veel sterkte ❤️ !
Ik vind het heel bewonderenswaardig dat je hem wilt blijven steunen, dat zegt heel veel over jouw persoonlijkheid. Ik weet niet of ik hetzelfde had gekund. Of er daadwerkelijk sprake is van een depressie dat weet alleen hij maar onthoud alsjeblieft wel dat depressie nooit maar dan ook nooit een geldig excuus is om je naasten pijn te doen. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe in deze moeilijke situatie en dat je je geloof in jezelf mag blijven behouden.
Jeetje.. ik had gehoopt op een ander soort update. Je hoeft je echt niet dom te voelen. Hij is gewoon niet eerlijk geweest. En heel eerlijk? Depressie kan natuurlijk. Absoluut. Maar er zijn zoveel mensen met een depressie en die gaan toch ook niet vreemd? Is de vrouw waarmee hij vreemdgaat dan ook zijn collega? Weet jij al wat je wil? Want het gaat vooral over hem, maar hoe sta jij er nu in? Gaan jullie vechten voor jullie relatie of is het over nu? Sorry voor mijn vragen. De antwoorden gaan me misschien niets aan, maar ben er oprecht benieuwd naar. In ieder geval heel veel sterkte in deze vervelende situatie.
Wat een moeilijke tijd voor je, ik sluit mij aan bij hetgeen dat hierboven staat. Een depressie is geen vrijbrief om vreemd te gaan. Tijdens een depressie zoals ik ze van dichtbij ken wil je juist je bed/ huis niet meer uit, heb je nergens zin in en heb je professionele hulp nodig om je wat beter te voelen. Ik wil dit toch meegeven, omdat je aangeeft hem hiermee te willen helpen. Dit is erg bewonderenswaardig, maar dan mag je van hem verlangen dat hij morgen met je naar de huisarts gaat voor een diagnose/ doorverwijzing psychiatrische hulp. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Je klinkt als een sterke vrouw. Heb je vriendinnen/ familie met wie je dit ook kunt delen?
Pfff had ik niet verwacht/gehoopt. Een ding: ik ben depressief geweest. Laat hem dat alsjeblieft niet als reden gebruiken voor het vreemdgaan. Dat is het niet.
En natuurlijk hoef je je niet dom te voelen. Hij is dom geweest, niet jij. En ik vind het superlief dat je hem wil steunen, maar ik denk persoonlijk dat je wel even lief genoeg bent geweest. Probeer eerst even voor jezelf te zorgen en voor jezelf helder te krijgen wat jij nu wilt.
Jeetje zeg, dat is wel een klap in je gezicht. Ik kan me goed voorstellen dat je het even niet meer weet. Heel veel sterkte met de hele situatie meid. En je hoeft je niet te verontschuldigen over een late update hoor. Ook al is iedereen benieuwd hoe het afloopt. Je bent een forum uiteindelijk niks verschuldigd. En kan me heel goed voorstellen dat je met zulke heftige gebeurtenissen niet als eerste aan ZP denkt.