klopt, maar dergelijk gedrag zoals hier omschreven, herkent TS van haar eigen man niet (als ik het goed heb begrepen) en dat lijkt mij genoeg zeggen. Ik zeg nergens dat het dan ook acceptatie moet zijn he. Ik geef alleen aan dat iemand wel degelijk de weg dusdanig kwijt kan zijn, waardoor dit gebeurt.
Hoezo daar heeft ze niks aan. Als er vreemd is gegaan weet je niet of dat veilig is geweest en ik zou een vreemdganger niet op zijn woord vertrouwen... dus iemand aan raden in deze situatie naar de huisarts te gaan voor een soatest vind ik heel goed. Als er dan een soa is kan je dat beter zo snel mogelijk behandelen.
Absoluut mee eens. Een soa als Chlamydia geeft bijvoorbeeld vaak helemaal geen symptomen, ja pas als het in een wat verder gevorderd stadium is. Men heeft vaak geeneens in de gaten dat hij of zij een soa heeft. Uiteraard ben ik er niet op uit om angst te zaaien, maar meer om extra te waarschuwen hiervoor. Ts heel veel sterkte met deze moeilijke periode. Probeer de dingen op een rijtje te zetten voor zover dat gaat en denk voornamelijk eerst aan jezelf en de kinderen. Laat hem maar even in zijn sop gaarkoken.
Ik heb mij laten testen en had gelukkig niks. Tussen mijn man en mij gaat het niet goed. Hij woont nu (tijdelijk) ergens anders en we hebben weinig tot geen contact. We hebben eenmaal op mijn initiatief een gesprek gehad maar tijdens het gesprek werd hij agressief. Depressief of niet dit wil ik niet. Ik weet dus nog niet wat er allemaal speelt/gespeeld heeft, maar op dit moment wil ik hem ook niet zien.
Wat heftig.. Ik denk dat het heel verstandig is om afstand te nemen, zodat je in alle rust kunt beslissen over hoe jullie verder kunnen. Hoe oud zijn jullie kinderen eigenlijk?
Wat ontzettend heftig @Hillebil ‘goed’ dat hij voor nu in ieder geval elders verblijft. Wat ellendig allemaal! Heel veel sterkte!
Ach wat een nare update. Ik heb net je hele topic gelezen. Vind het heel naar voor je allemaal. Zo staat opeens je hele leven op z'n kop..
Bedankt voor de update.. Wat een nare wending weer. Begrijpelijk dat je hem niet wil zien.. Heftig hoor, dikke knuffel!
Even een digitale knuffel <3 Krijg je steun van familie of vrienden? Wat een nare kant laat hij zien. Ik wens jou en de kinderen heel veel sterkte <3
Dat snap ik ook niet. Ik pak ook gewoon de telefoon van mijn man. Geen probleem. Mijn mobiel pakt hij niet vaak. Hij kan namelijk mijn code niet onthouden. De kinderen weten hem allemaal, maar aan hem heb ik hem inmiddels al tig keer voorgedaan. Zonder resultaat