WW na WAZO

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door xElles, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hallo,

Na zo'n half uur in de wacht te hebben gestaan heb ik het maar opgegeven en probeer ik het even zo.

Op 23 december heb ik aangegeven dat mijn ww weer ingezet moet worden. Ik heb in augustus een aantal weken ww gehad, daarna kreeg ik WAZO. Ik had 23 december aangegeven dat mijn ww weer voortgezet kon worden.
    Ik heb hier wel een bevestigingsmail van gekregen, maar als ik op mijnuwv.nl kijk, kan ik er helemaal niks meer van terugvinden.
    Ook kan ik nergens mijn inkomstenformulier vinden en kan ik dus van de laatste week van december geen uren invullen.

Is dit omdat het nog niet officieel is goedgekeurd? Of is er iets mis gegaan.

Alvast bedankt!

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

#2 UWV, 5 jan 2016
    Laatst bewerkt: 6 jan 2016
    Hallo xElles,

Heb je nog geen brief van ons gehad over de voortzetting van je WW-uitkering? Dan is de aanvraag van je WW-voortzetting nog in behandeling. Dit duurt maximaal vier weken, gerekend vanaf de dag dat je WW moet worden voortgezet.

Zodra we je aanvraag hebben beoordeeld, krijg je een brief. Daarin staat ook wanneer je de eerste betaling kunt verwachten.

Actuele informatie over de behandeling van je WW-aanvraag vind je hier.

Met vriendelijke groet,

Robert
    UWV Webcare Team

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nee die heb ik nog niet gehad.
    Dan wacht ik nog gewoon even af!

Als ik klik op je linkje over het bekijken van mijn aanvraagstatus kan ik helemaal niks vinden.
    Ik weet van eerdere aanvragen dat er steeds een groen vinkje bij kwam te staan als iets goedgekeurd was.
    Dat staat er nu helemaal niet.. daarom vroeg ik me af of het allemaal wel goed was gegaan. Maar ik wacht dan gewoon even de brief af.

Bedankt!

4. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste xElles,

Het is bekend dat de status van de aanvraag op MijnUWV niet optimaal werkt. We zijn daar uiteraard mee bezig.

Voor nu, wacht inderdaad de schriftelijke beslissing af. En heb je vier weken na de ingangsdatum van je nieuwe WW nog niets gehoord? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op!

Met vriendelijke groet,

Robert
    UWV Webcare Team

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ga ik doen, dankjewel! :)

6. UWV

UWV VIP lid