Zo net een filmpje gezien over een man die de bevallingspijn ervaart d.m.v. simulatie. Hahaha erg grappig en ja dames hij gaf toe dat de vrouw veel meer pijn kon hebben dan een man Man Experiences Childbirth op MSN Video Ik hoop dat jullie het zo kunnen zien
Heb zelf ook zo'n tensapparaat ivm reuma, maar ik vond het niet vergelijkbaar hoor! Die heb ik stiekem ook weleens wat opgedraaid om te kijken of het zeer deed, maar dat vond ik hele andere pijn!
Wat een onzin dat een vrouw meer pijn zou kunnen verdragen...dat is helemaal niet waar Waarom hij deze pijn misschien heftiger kan ervaren is omdat hij natuurlijk helemaal geen hormonen heeft die erbij horen...het lichaam is ook niet zwanger et cetera... Simulatie kan dan wel dezelfde pijn geven maar de ervaring blijft echt wel anders.
Het schijnt zelfs zo te zijn dat vrouwen zich veel eerder ziekmelden, terwijl we niet vaker ziek zijn dan mannen... Ze vergeten voor het gemak ook even de 'beloning' die wij vrouwen krijgen na al die pijn. Hoewel mijn mannetje wel heel trots op me was na de bevalling.
Idd leuk filmpje! Maar zoals al eerder is gezegd, kunnen vrouwen dit vanwege de hormonen die vrijkomen, waardoor je lichaam anders reageert. Gelukkig maar dan...
Toch heb ik mannen uit mijn omgeving wel een paar keer horen zeggen dat als mannen moesten bevallen dat het dan bij een kindje zou blijven haha! (Dus ze denken er dan zelf ook wel zo over!)
Opzich denk ik dat de man niet een bevalling kan verdragen. Natuurlijk spelen hormonen ed een rol, maar misschien voelt een man de pijn sowieso anders dan de vrouw. Wie zegt dat ze het zelfde ervaren? Misschien hebben mannen sowieso iets waardoor dezelfde pijn bij hun minder hevig voelt, je kunt het gewoon nooit echt weten wat een ander voelt. Net als dat je niet weet wat een andere vrouw voelt tijdens de bevalling, dat kan best pijnlijker zijn dan je eigen bevalling, of minder pijnlijk..