nederland doet niet mee dus er valt weinig te juichen deze zomer maar als zijn club speelt ja dan hoor ik ook weleens wat vanaf de bank
Jazeker. Inclusief vlaggetjes (alleen dit jaar helaas niet..). Ben het wel gewend. Ik kom echt uit een voetbalfanatieke familie
Ik ben zelf heel erg, maar alleen als Nederland wel mee doet. Dit EK volg ik helemaal niet maar als oranje speelt ben ik bloedfanatiek. Onze vrienden vinden het erg grappig. Vooral als Nederland eruit ligt en ik binnen een kwartier de vlaggetjes van de dakgoot heb getrokken. 😂 Ik vind het altijd zo'n leuke tijd! Zo jammer dat we nu niet meedoen. Ik leef me dus nu maar uit op de Olympische Spelen.
Trouwens kom ook uit een fanatieke voetbal familie dus ben niet anders gewend. Thuis hadden we ook vlaggetjes etc. Mijn vader was zelf ook echt fanatiek. Zelfs als ik school voetbal had De kat is toen zo vaak van schik tegen de muur op gesprongen haha.
Nee. Mijn man geeft er niks om. Wel als Nederland of Turkije speelt maar verder boeit het hem allemaal niks. Voor mij geldt hetzelfde.
Mijn man geeft niets om voetbal, maar hij wil wel het ek kijken haha. Hij is niet zo fanatiek. Maar ik wel. Ik weet meer over voetbal en de spelers dan hij
Mijn vriend wel voor zijn team, ik kan me echt het leplazarus schrikken van die positieve en negatieve uitbarstingen Ik kijk wel het EK/WK, hij dan weer niet. Maar ik schreeuw niet
Mijn vader is altijd erg fanatiek op de bank. Vaak gaat hij erbij staan en schopt de tv dan bijna omver... Heb altijd de voorspelling gedaan dat het zijn dood zal worden: tijdens het WK of EK een hartaanval krijgen door de stress... Mijn man kijkt nauwelijks voetbal en is dan ook helemaal niet fanatiek (gelukkig).
Ik ben zelf zeer fanatiek en man ook Maar we kijken niet alles hoor. Maar als we kijken zijn we wel echt fanatiek
Wij kijken beide geen voetbal! Erg blij mee als ik zie hoe vaak mijn schoonmoeder de tv moet af staan!
Ik ben zelf erg fanatiek. Heb een seizoenskaart voor een nederlandse eredivisieclub en ben bijv ook in 2010 naar de wk-finale in Johannesburg geweest. En als ik geen belang heb bij een wedstrijd dan kies ik wel om een bepaalde reden iemand waarvoor ik ben. Gister had ik overigens echt belang bij Wales-Belgie. Had geld ingezet op unibet en heb met de onverwachte overwinning van Wales 313 euro gewonnen (met 2 euro inzet) Dus heb staan dansen op de bank!