Hoi, Ik had jullie een tijdje geleden ook al iets gevraagd over nagels. Nu heb ik ze dus nog steeds en ik ben er super blij mee!! Het zijn gelnagels geworden en ze zijn echt mooi. Maar ik weet nooit zo goed wat ik moet laten doen en het meisje waar ik ga heeft geen voorbeelden. Hebben jullie misschien voorbeelden of sites waar ik ideeen op kan doen? Ze had het over bloemen op nagels, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik wil het wel graag rustig houden, nu heb ik b.v. een zilver randje onder het witte randje, ziet mooi uit. Maar de volgende keer mag het wel iets meer versierd, zeker voor de kerst
Ik zou zeggen google eens op "nailart" of "3d nailart" en je vind honderden voorbeelden! De bloemen die je daarbij vaak ziet wil ik zelf graag leren zetten....
Kan ze geen voorbeeldje voor je maken? En bloemen kan je ook weer op verschillende manieren maken dus ja het makkelijkste is dat ze even een voorbeeldje maakt of een foto heeft van wat ze al heeft gemaakt.
Hey Bloem, Hier een foto van wat ik altijd heb: Bekijk bijlage 31310 En dan de glitters iedere keer weer een andere kleur. Zo heb ik nu een koper/goudkleur glitters en wordt het van de week weer iest met zilver/blauwe glitters. Het zwart is altijd het zelfde. Knuf Sookie
Die is inderdaad super mooi zeg!! Zijn dat ook bloemen? Mooi hoor!! Kan natuurlijk ook in een andere kleur, want rood heb ik niet zoveel (qua kleren bedoel ik dan). Hebben jullie nog meer foto's?? Vind ik leuk om te zien!!
Ik heb ook zon zin om dit te gaan doen! lijkt me zoooo leuk! flink lief lachen naar vriendlief of ik toch die set mag bestellen...
Conny die van jou vind ik mooi!! Die ga ik doorsturen naar mijn nagelstyliste...mag dat? Nog meer, nog meer!!!!
Bloem, ik ben wel benieuwd naar dat zilvere randje onder het witte van jou nagels....Ik hou namelijk wel van subtiel of helemaal niks
ja hoor van mij mag het, ik zal het even uitleggen hoe ik het gedaan heb. Het zijn glasnagels, gemaakt van glastips, dan clear acryl er over. Gewoon afwerken zodat je dus een blanco (doorschijnende) glasnagel krijgt. En dan met strypers de streepjes erop zetten.
en nog een, deze had ik toen ik zwanger was van Lisa. We wisten niet wat het werd dus werden mijn nagels blauw en rose. (sorry de foto is wat onduidelijk)
Oh ja en over hoe je dat gedaan hebt....ik heb gelnagels, kan dat dan? Gewoon zo'n kleurtje erover heen? Ik heb er verder nul verstand van hoor! Maar ben benieuwd naar nog meer mooie foto's, of heb je ergens een site?