jeetje dat is schrikken zeg..gelukkig is hij weer thuis en hopenlijk weten ze snel wat het is geweest.. sterkte
Hij heeft net een afspraak bij de huisarts gemaakt voor donderdag. Misschien dat ze dan nog wel wat meer gaan onderzoeken.
Jeetje dat is schrikken meid. Wat raar idd dat hij niks meer kon zien dan verschrik je je helemaal kapot. Goed dat hij een afspraak heeft gemaakt met de huisarts! Heel veel beterschap
ow meid wat moeten jullie geschrokken zijn! gelukkig gaat het weer goed met hem. Moet ie wel nog een keer terug? want lijkt mij niet echt gezond om het nog een keer te krijgen. Veel sterkte!
Mijn vriend is ook al twee keer met de ambulance afgevoerd doordat hij flauwviel en met draaiende ogen op de grond lag te schokken. De laatste keer was een maandje geleden. Toen trof ik hem midden in de nacht in de badkamer aan, in een compleet bloedbad, omdat hij met zijn voorhoofd op de punt van de wastafel was geklapt. Hij heeft nu een groot litteken op zijn voorhoofd, en we weten nog steeds niet wat nou precies de reden was dat dit is gebeurd. Sterkte! Ik weet hoe je je rot schrikt van dit soort dingen... ik dacht dat ik hem kwijt was.