Man gaat zo laat nog stappen met vrienden :(

Discussie in 'De lounge' gestart door ALeV84, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

+1:( Gaat het hier om punten scoren? wat kinderachtig!

Ik vind het pubergedrag om strontlazarus binnen te stappen om 6 uur smorgens. Leuk gezicht ook voor je kinderen.Ik snap heel goed dat zij er moeite mee hebt

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Die beseffen dat het niet van de drank is nee.

Maar wat als die papa of mama midden in de kots terug vind. En amper op jou reageert.

Nou ik heb daar jaren lang last van gehad ook al was ik "pas" 3.

Kinderen maken meer mee als wat mensen vaak denken.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

mijn vader was ook alcohol verslaafd,mijn jeugd was een hel!!:(

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

De mijne ook ondanks dat ik hem vanaf mn 10e tot mn 14e amper zag en na mn 14e nooit meer.

5. tulip

tulip Niet meer actief

Iemand zeg dat ik voor de gek wordt gehouden! Ik lees hier reacties die zo bizar zijn dat ik onderhand denk dat ik in bananasplit zit? Die reactie over papa dronken in dw kroeg en wat merken kinderen ervan als papa strondlazerus op bed ligt. Ik geloof dit echt niet

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd of men het wel okay vindt als pa (of iemand anders van mijn part) knetter high van de coke op de bank zit / in bed ligt.

7. tulip

tulip Niet meer actief

Zei ik ook al. Alcohol is een harddrug, maar goed ik wacht tot frans bauer tevoorschijn komt

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tulip!

Hier Frans Bauer undercover!

Je zit in BANANASPLIT!!!!!!!

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn moeder was (is) ook alcohol (en niet alleen dat volgens mij) verslaafd.
    Dat had ik al vrij vroeg door.
    F*cking hell is het.

Ik ging vroeger ook met m'n ouders naar de kroeg, joepie gezellig. En dan werd m'n moeder (m'n vader niet) ook echt wel zat. Als je nog klein bent is het niet zo vervelend, je groeit ermee op dus je ziet het ergens als normaal. Maar naarmate je groter wordt wordt het erger en erger. Toen ik een paar jaar ouder was schaamde ik me echt dood voor haar. En ik zou nu nooit m'n kids mee naar de kroeg nemen. Ik vind het echt niet normaal om (zeker alleen) je kids mee naar de kroeg te nemen en jezelf dan lazarus te zuipen, sorry.

Nou nee eigenlijk niet sorry want zo voel ik me er gewoon bij. M'n 'late' kindertijd en tienertijd waren echt een hel.(waar de kroeg nog het minst erge voorbeeld van is)

10. tulip

tulip Niet meer actief

Thanks alessandro, ik dacht,al.

Knuf voorjou, lucia en hoop

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee echt sommige reacties hier..... ben blij dat wij dat zuipprobleem hier niet hebben. ik ga nog een colatje pakken

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bekijk bijlage 192806

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Btw, ik ben nog geen 30 en ben ook nog lang niet dood. ;)
    Ik lust graag een wijntje of een whiskey'tje. En in het weekend drink ik er thuis al eens één of max. twee.
    Als we 'uitgaan' wel meer, maar dan is de kleine dus bij opa. (we gaan meestal samen uit) Dit is maximum twee keer per maand. Ze merkt hier dus inderdaad niks van, want ze is gewoon niet thuis. Ze vindt opa da bomb. :) En dan halen we haar (redelijk :p) fris 's middags weer op en gaan we samen iets leuks doen. ;)
    Maar ik ben nooit echt lazarus, heb het ook niet nodig en ben er zelfs een beetje bang voor. Ooit één keer geweest en ik herinner me driekwart van de avond niet meer.

Ik heb op deze manier echt genoeg lol hoor. ;)

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Thx lieve Tulip! :)

16. tulip

tulip Niet meer actief

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Pfff... gelukkig toch Frans Bauer! (kan me ook niets voorstellen bij dit 'we bedekken het met de mantel der liefde' gedrag... het misbruiken van harddrugs is toch een groot probleem)

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    heb niet alles gelezen..

maar, een x stappen is niet erg! maar meerdere keren per maand tot 6 uur zou ik ook niet oke vinden! kan je bv niet afspreken dat hij om 1 uur thuis is?

Mijn vriend gaat 1x in de 2 maanden na een dance feest. meestal duren die tot 6 / 7 uur 's ochtends. Die dag erna is hij ook niets waard, maar die ene keer neem ik voor lief!

maar dat stom dronken vind ik zo belachelijk! waarom moet je je eigen zat zuipen? wat is daar de lol nou van? heeft hij dan de sleutel bij? anders eens een keertje lekker voor de deur laten liggen..

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Thanx meis!:)

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Knuff meis:)

Deel Deze Pagina