Man gauw down/negatief

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik heb niet een kind aan hem, nee dat niet maar sommige dingen ziet hij nou eenmaal somber in.
    Gelukkig is hij met de kinderen heel goed.

Ik kan hem ook echt niet dingen vertellen van dit forum, zoals scheiding/vreemdgaan etc.
    Dan is hij gelijk down alsof het tussen ons ook mis gaat, want iedereen scheidt tegenwoordig.

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Is hij wel eens lichamelijk gechecked? Misschien rare vraag, maar bijvoorbeeld vitamines, hormonen etc??? Sommige mensen komen iets tekort waardoor ze dit gedrag krijgen. Mijn vriendin zijn ze achter gekomen maakt een bepaald stofje niet voldoende aan (vergeten hoe die heet) en die is de oorzaak van haar depressieve buien/neerslachtige gevoelens. Dit stofje kon ze gelukkig met medicijnen aanvullen en ze voelt zich nu eindelijk 'normaal' en positief.

Snap dat je ook veel naar het psychische kijkt maar ik denk even mee ;)

3. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Bedoel je serotonine, MI87?

4. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Mijn man is erg gevoellig voor depressies. En zit nu sinds 6weken aan de antidepresiva. Maar wat een verademing is dat voor mij zeg! En ook voor hem natuurlijk. Het gaat nu stukken beter. Hij is blijer doet meer. Ik ben erg blij dat hij nu medicatie heeft.

Verder wat ik doe is voor dingen waar ik blij van word. Ik ga niet in op zijn negativiteid. Dat heeft totaal geen zin ik blijf positief. En doordat ik veel dingen doe die ik leuk vind. Laat ik weer op om zo weer tegen de negativiteid te kunnen

Deel Deze Pagina