Hallo allemaal, zijn er toevallig ook mama's (to be) uit de omgeving van Enschede? Ik heb zelf een klein knulletje van 8+ maand en ben eigenlijk op zoek naar vriendjes of vriendinnetjes voor hem. De contacten met de mama's daarbij zijn alleen maar bonus natuurlijk! Lijkt me ook erg leuk om ervaringen te delen aangezien ik verder niet echt iemand persoonlijk ken met baby's uit de omgeving. Hoor het graag van jullie! Groetjes Debbie
Hoi Debbie, Ik ben sinds drie maanden mama van een lief meisje. Ook mij lijkt het leuk om in contact te komen met mamas in Enschede, aangezien ik nagenoeg geen medemamas als vrienden heb. Het lijkt me fijn om ervaringen te kunnen delen over de kleintjes
Ik kom uit Enschede (glanerbrug). Heb een zoontje van bin a 11mnd. Ik woon hier nog niet zolang en ken hier bijna niemand. Ik zou het erg vinden om moeders te ontmoeten en iets met de kleintjes te doen
hier ook een mama uit enschede... we hebben een tweeling van 3 jaar oud dus wel wat ouder dan jullie kindjes
Wat een leuke reacties! Toevallig zeg Blossom, ik woon hier zelf ook nog niet zolang en ken dus ook nog niet echt veel mensen. Is idd wel leuk om wat ervaringen te kunnen wisselen, dat heb ik zeker de afgelopen dagen gemist toen ons zoontje flink ziek was. Hij heeft zelfs een antibiotica kuurtje gekregen van de arts bij de huisartsenpost. Nu is hij nog niet echt helemaal zichzelf maar knapt langzamerhand wel wat meer op gelukkig. Lima degene met de meeste ervaring dan, lijkt me wel lastiger een tweeling. Vind eentje af en toe al lastig om eerlijk te zijn. Wat heb je eigenlijk? Zoontje(s)/dochter(s)? Groetjes!
Oh, ik zie nu pas wat voor rare zin ik heb getypt in mij 1e berichtje whaha. @kleintjeD: Misschien heb je mij weleens gezien, ik werk in de leukste winkel van Enschede Over dokters ed, praat me er niet van. Ik ken het mst inmiddels uit mijn hoofd en onze kerel heeft helaas al heel wat doktersbezoekjes gehad. Ben overigens nooit heel onzeker wb de kleine. Ik geniet er ook echt van om dingen met hem te ondernemen. En met een vriendje erbij is alleen maar leuk! Ben je al eens op die grote kinderboerderij geweest? ( deppenbroek geloof ik)
wat is de leukste winkel van enschede? de prenatal? haha ik ben nog niet op de grote kinderboerderij geweest, heb het wel aangeraden gekregen van mn schoonmoeder. Die gaf de tip om met beter weer te gaan. Ben wel op de kinderboerderij op enschede zuid geweest. Sam vond het wel leuk om te zien maar is nog niet echt enthousiast verder. Ben allang blij dat hij nog niet echt veel heeft gehad, poosje terug een lichte verkoudheid en nu dan de griep en ooronsteking. Dat is gelukkig al een stuk minder en hij kan al weer vrolijk lachen. Hoop dat je ondertussen al wat minder doktersbezoekjes nodig heb met je kleine . groetjes
Ik ben er een tijdje terug geweest, je kan er wel even lekker wandelen. Wooldrik ben ik ook geweest, maar is wel erg klein. En nee, ik werk niet bij Prenatal. D.ill.e&k.amill.e. We zitten er nu bijna 1,5 jaar. Hiervoor werkte ik al 4 jaar in de vestiging Arnhem.
Okee, ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest. Zat ff te kijken op de website en lijkt me wel interessant dus wie weet kom ik binnenkort is even gluren als ik weer is in het centrum ben. Ben wel benieuwd naar die grote kinderboerderij, hier op zuid is ook maar een kleintje dus daar waren we ook snel klaar.
Hier ook een moeder uit enschede, met knullen van 2&6 jaar. Voor contacten van je kleine of jou zijn de ontmoetingsgroepen in enschede leuk. Ontmoetingsgroepen Ik ga al jaren naar de groep op donderdagochtend. Die was altijd in de kom (enschede oost), maar tegenwoordig bij voetbalvereniging Sparta. Dat is altijd erg gezellig, maar we doen ook dingen als gezond koken of thema's over opvoeding. Al gaan de meesten voor de gezelligheid denk ik.. Moeders op die groep komen van glanerbrug tot roombeek/deppenbroek. Dus altijd wel iemand in je buurt als je aan de oost of noord kant van de stad woont..
Hier ook een mama van een dochter van 17 maanden, die nog niet zo lang in Enschede woont. Lijkt me leuk om eens wat af te spreken. De boederij in zuid ben ik wel al geweest, maar die grote ken ik niet. Zal t eens googlen! Leuk trouwens die ontmoetingsgroepen..
Hier ook een mama uit Enschede! Heb een dochtertje van 19 maanden. Ook ik ga op woensdag naar een ontmoetingsgroep, omdat mijn dochter niet naar de opvang gaat en het wel belangrijk vindt dat ze met andere kindjes leert spelen. In welke wijk woon jij dan Sandy?
Hier ook een mama uit Enschede! Wat leuk kom dit topic per toeval tegen! Ontmoetingsgroepen kende ik niet. Onze dames gaan niet nr de opvang en spelen wel eens met kindjes maar niet wekelijks.