Mijn man is autoschade hersteller, dus zo nu en dan heeft hij een klusje vroeger vaak nu soms, daarom zeken we een huis met een garage zodat hij weer kan klussen.
mijn man zijn hobby (en mijn grote rivaal) is zijn gitaar, hij speelt in een band, oefent twee keer per week en elk weekend optreden maar ach vind het wel lekker rustig doet ie het ook niet zo vaak thuis
1.Auto's van de Carrera go racebaan verzamelen (ook een duur grapje, zeker voor speciale auto's!) 2. Vissen 3. computeren
Die van mij vindt het leuk om aan fietsen te rommelen.Van bv 3 grof vuil fietsen maakt hij 1 fiets en verkoopt die voor 80 euro.
Lijkt me leuk zeg! Vind duiven leuke beesten. mijn mannetje houdt ervan eetbare paddestoelen te kweken op zolder,hmm zijn echt lekker! Shi taki,oesterzwammen..hij vind computers ook leuk en net zoals mij cactussen 8) Oh ja en hij deed gitaarspelen en andere muziek maken,nu niet zoveel meer.
Mijn vriend heeft 2 hobby's, motoren en world of warcraft spelen! Die eerste deel ik maar die tweede ben ik veel minder blij mee
die van mij speelt ook gitaar en zit ook in een band, maar hoeft gelukkig maar 1 keer in de week te repeteren en heeft ook niet zo vaak een optreden.
hmmm... Trainen op de sportschool (slechts 5x per week) Cross auto's Auto's en vooral geld uitgeven Wahahaha Ohwja en Tennis wordt zijn volgende 'hot item' heeft ie van de week bedacht
wat een hobby's he! devilschase wat knap dat je dat zelf doet, zou mijn man heel handig vinden! mijn man doet ook minimaal 3 x per week aan fitness en hij wilt nu zijn motorrijbewijs gaan halen.
mijn man zit ook steeds aan de auto te knutselen ook best een dure hobby, velgen hier, xenon daar dat gaat na een tijdje wel tellen maar onze auto is wel heel erg mooi geworden.
Mijn man heeft als hobby: boeken verzamelen/ lezen Waaronder ook strips maar dan niet suske en wiske ofzo Hij spaart en kijkt veel films. Die worden ook allemaal netjes gekocht en niet gedownload Muziek ook. Verder illustreert hij veel. Hij is grafisch vormgever, maar probeert daarnaast voor zich zelf wat illustratieopdrachten te kunnen doen. En hij heeft nu 3 bosai boompjes gekregen, en dat wordt zijn nieuwe hobby! Klinkt niet als een hele dure hobby, maar die boeken... pffff die zijn ook echt niet goedkoop!
Mijn man heeft als hobby zijn aquarium, maar daar doet hij nu niet zoveel meer mee, ik moet hem er iedere keer aan herinneren dat die ruiten niet groen horen te zijn Verder vind hij computeren leuk en motorrijden vind hij ook wel leuk, maar sinds we Nils hebben toch ook steeds minder, hij gaat hem daarom ook verkopen en dan kopen een tweede auto erbij. Voor de rest vind hij in huis klussen ook leuk, maar op de een of andere manier maakt hij nooit iets af. . . . . Groetjes Inge