Is het ook wel, maar jammer dat ik m zo weinig zie! En eigenlijk zijn het er nu ook iets teveel..vroeg hem gisteren hoeveel ie er nu had ongeveer, want 200 was dacht ik een ruime schatting...hij dacht nu rond de 280...
Mijn man heeft als hobby Auto tuning ( onze eigen auto ) is alleen klaar mee en als het aan hem lag was die al verkocht alleen wil ik nog niet lool.maar ja als ik zwanger mag raken dan moet het wel. Gamen online op de pc en pl3. en ik deel deze hobby's met hem mee
vissen zowel in een aquarium als uit de sloot... Aquarium is hij nu met een nieuw projectje bezig want vooralsnog staan ze alleen op zolder en nu gaat er toch een grote bak in de huiskamer komen. vind het wel mooi maar is ook een dure hobby... Daarnaast heeft hij een tijdje warhammer gespeeld amar is hij nu helemaal mee gestopt en zo heeft hij af en toe zijn bevliegingen
haaha die van mij kwam laatst met technisch lego aanzetten wat moet ie ermee? en daarnaast werkt ie in t weekend graag in de kroeg! naja extra zakcentje is nooit weg. sinds we samenwonen werkt ie meestal 1 avond ik t weekend. (een paar uurtjes) hij mag ook wel eens leuke dingen met mij doen
Mijn man had jarenlang als grote hobby wielrennen en deed het eigenlijk best goed in de wedstrijden bij de A-amateurs. In 2004 is hij zijn eigen bedrijf gestart en is hij ook gelijk gestopt met wielrennen. Geen tijd meer en het is best een risicovolle hobby met name in de wedstrijden (hij heeft 1 keer 7 weken thuis gezeten met een gekneusde nek en weet ik allemaal meer na een valpartij en toen werkte hij nog voor een baas, moet er niet aan denken dat je dat als zelfstandig ondernemer gebeurd!). Na 4 jaar hard werken besefte hij (en ik ook eigenlijk wel), dat hij die ontspanning toch wel weer nodig heeft (wat wil je met een 60-urige werkweek) en dus is hij vorige week woensdagavond na 4 jaar weer op de racefiets gestapt en gaat nu iedere woensdagavond weer lekker trainen. Ook voor de eerste wedstrijd heeft hij zich weer opgegeven (24 augustus), maar nu wel bij de B-amateurs en met de belofte aan mij dat als hij denkt dat te gevaarlijk wordt (lees: renners in het peleton die teveel duwen en trekken) dat hij dan afstapt om ongelukken te vermijden! Ik moet eerlijk toegeven: waar ik het vroeger soms best vervelend vond als ie weer weg ging en mij weer alleen liet met kids om te gaan trainen (soms wel 4 keer in de week en dan in de weekenden nog wedstrijden), moet ik zeggen dat ik nu ook wel weer trots op hem ben dat ie het nog weer aan durft om te gaan wielrennen na zoveel jaar. En de meiden zien er ook weer naar uit om papa aan te moedigen in de wedstrijden. Ze oefenen nu al uit het raam als ie weggaat om te trainen: Hup Papa, Hup Papa! gr. Naja
mijn mannetje is een vw liefhebber en heeft ook een hobby auto die hopelijk binnenkort klaar is en daarnaast sleutelt hij aan brommers en met name vespa's.. hij knapt ouwe brakken op en verkoopt ze via via of aan de fietsenwinkel hier vlakbij..