Wuahahahha die zin is zo fout in dit artikel. Maar bah, vies jong. Denk dat er iets is met hem hoor. Zo één die verslaafd is aan klaarkomen.
Wij hadden op de middelbare school ook een jongen in de klas die deed dat bijna altijd tijdens de wiskundeles....tja je kan er maar last van hebben he?
Nou sorry hoor...dat jongens rond die leeftijd preoccupied kunnen zijn met dat soort dingen ok. Maar dat ze dat ten alle tijden op elke plek zouden doen... Moet er niet aan denken over n aantal jaar een van mijn zoontjes (kan er maar niet vanaf ze zoonTJES) te noemen... thuis gebracht te krijgen met de mededeling datie "handwerken" iets te letterlijk nam...
Volgens mij is er iets serieus mis met die gasten, ik bedoel, je gaat toch niet zomaar even aan je ding sjorren in een les op school?
A jasses, je zou later toch maar een telefoontje krijgen van school dat je zoon zoiets doet in de klas. Ook vaag dat al die andere kinderen gewoon toe kijken. heeft hij wel mooi zijn naam nu overal bekend staan. Dit hoort hij wrs over 40 jaar nog.
Volgens mij heb je in elke klas wel iemand die daar van verdacht wordt. En iemand die het ook daadwerkelijk eens gedaan heeft. Zo shocking is dat toch niet? Wij hadden meerdere hypothetische rukkers en pijpsluts op school. Of ligt dat nou aan mijn school? Opmerkelijk dat er nog geen filmpje op youtube staat.